۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۸۴۶۳۱
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی‌کاشان:

دشمنی ایران با آمریکا محفوظ است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب مذاکرات را صرفا حول محور بحث هسته ای دانسته و ایران هیچ ارتباطی با آمریکا را نمی پذیرد و این کشور همچنان دشمن درجه یک ایران است.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌ رسا در کاشان، با اشاره به این که آمریکا ضربه ای محکم از ایران خورده است، گفت: کدخدا خطاب کردن آمریکا از سوی رییس جمهور مانند آن شخصی بود که وارد دهی شد و مستقیم نزد کدخدا رفت و سیلی محکمی به او زد.

 

وی افزود: آمریکا 36 سال است که شعار انجام اقداماتی علیه ایران را می دهد، اما بعد از گذشت 36 سال نتوانسته است کاری انجام دهد و روز به روز ایران قوی تر و کدخدا ضعیف تر شده است.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که برخی فکر می کردند که باید به کدخدا التماس کرد که این تفکری اشتباه بود، گفت: کدخدا خطاب کردن آمریکا موجب گل کردن احساس کدخدایی آمریکا و نگاه کردن به ایران از آن موضع کدخدایی شد.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر مراقبت مسؤولان در مذاکرات هسته ای، گفت: رهبر معظم انقلاب مذاکرات را صرفا حول محور بحث هسته ای دانسته و تأکید کرده ایران هیچ ارتباطی با آمریکا را نمی پذیرد و این کشور همچنان دشمن درجه یک ایران بوده و بسیاری از مشکلات کشور ما به دلیل عملکرد این کشور است و این کشور از کرده خود پشیمان نیست.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که انجام مذاکرات هسته ای با اجازه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است، گفت: دشمنی ایران با آمریکا همچنان در جای خود محفوظ است و حتی باید از این به بعد با این کشور قوی تر برخورد کرد تا احساس سربلندی نکنند.

 

به گفته وی، مردم باید مراقب کمرنگ شدن شعار مرگ بر آمریکا باشند و مسؤولان نیز باید به گفته های مغرضانه آنها پاسخ های کوبنده دهند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر این که مذاکرات هسته ای به دلیل احقاق حقوق ملت ایران بوده است و نه به دلیل ضعف ایران اسلامی، گفت: در مقابل آمریکا باید ایستادگی کرد تا این کشور اجازه دخالت در مسائل مختلف نظام را به خود ندهد./1307/ت303/ب4

ارسال نظرات