۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۸۴۶۶۵
امام جمعه نور:

پیشرفت و توسعه کشور در گرو همدلی و هم‌زبانی است/ وحدت و همدلی سد محکمی در برابر هجمه‌های دشمنان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با تاکید بر این که پیشرفت و توسعه کشور در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است، گفت: بهره گیری از وحدت و همدلی می تواند ثمرات گرانقدری برای نظام اسلامی داشته و زمینه تحکیم و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی را فراهم کند.
همدلي و همزباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند، امام جمعه نور امروز در جمع مدیران شهرستان نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: رهبری معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان سخنان ارزشمندی در راستای کاهش تورم، ثبات نسبی، سیاست خارجی و وضعیت سلامت داشتند.

 

وی با بیان این که دولتمردان باید مراقب تلاش ها و فتنه انگیزی دشمنان باشند، گفت: همگان باید مراقب باشند که دشمن بیدار است و ما باید هوشیاری خود را به بهترین نحو ممکن حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام امیری ارجمند خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری در برابر تلاش های دشمنان امری ضروری و مهم است و باید توجه باشیم که دشمنان هیچ زمانی غفلت نمی کنند.

 

امام جمعه نور با بیان این که تحقق شتاب علمی کشور از دغدغه های ارزشمند مقام معظم رهبری است، گفت: نظام اسلامی جوانان با استعداد و انگیزه ای دارد و نیاز است تا تلاش های شایسته ای در راستای پیشرفت و توسعه علمی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که فرهنگ به عنوان امری اساسی نیازمند توجه ویژه است، افزود: دولتمردان و مدیران امر باید مدیریت فرهنگی در برابر تهاجم گسترده دشمنان داشته و بر فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ایستادگی و مقاومت کنند.

 

حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: دشمنان در قالب جنگ نرم در تلاش هستند تا نقشه های شوم خود را در جامعه اجرایی کرده و دین محوری را تضعیف کنند که باید مراقبت ها و اقدامات خوبی برای مقابله با هجمه های آنان صورت گیرد.

 

امام جمعه نور با بیان این که دولتمردان باید در برابر تلاش های خصمانه دشمنان مواضع شفاف و روشن اتخاذ کنند، گفت: ایادی استکباری تا زمانی که در راستای دشمنی با نظام اسلامی حرکت می کنند نیازمند مراقبت هستند و می خواهند به ما ضربه وارد کنند.

 

وی با اشاره به این که نظام اسلامی مدافع و حامی مظلومان عالم است، گفت: رویکرد ما در راستای حمایت از کشورهای مظلومی است که در برابر تلاش های استکباری ایادی ظلم و ستم قرار دارند و باید حمایت های شایسته ای از این کشورها صورت گیرد.

 

حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: ایادی استکباری در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارند که آمریکا و هم پیمانانشان ایران اسلامی را تروریست معرفی می‌کنند باید بدانند تروریست واقعی خود این کشورها هستند.

 

امام جمعه نور با بیان این که ایادی استکباری به دنبال ایجاد گروه های تروریستی در منطقه هستند، گفت: ایجاد این گروه ها در راستای تحقق منافع ایادی استکبار جهانی است که نسبت به ایجاد، حمایت و پشتیبانی از آن تلاش دارند.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: مردم و مدیران وظیفه دارند تا با همدلی و همزبانی در راستای مقابله با هجمه ها و تلاش های دشمنان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام امیری ارجمند با تاکید بر این که پیشرفت و توسعه کشور در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است، تصریح کرد: بهره گیری از وحدت و همدلی می تواند ثمرات گرانقدری برای نظام اسلامی داشته و زمینه تحکیم و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی را فراهم کند.

 

امام جمعه نور ادامه داد: تحقق رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری عاملی در راستای تحقق عزت و اقتدار نظام اسلامی است که باید مسیر نورانی بهره گیری از منویات رهبری معظم انقلاب را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

 

وی با بیان این که کشورهای اسلامی به دنبال وحدت پایدار باشند، گفت: حج به عنوان فرصتی عظیم برای تحقق وحدت اجتماعی مسلمانان از سراسر کشورهای جهان است./950/پ202/ح

ارسال نظرات