۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۴۶۸۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از وصایای شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان توجه به آرمان های انقلاب و شهدا را وظیفه ای همگانی بیان کرد و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از وصایای شهدا است.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام جواد صیادی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان، ظهر امروز در برگزاری یادواره شهدای روستای گاوکش این شهرستان گفت: مهم ترین انتظار شهدا از ما این است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه زنده کنیم.

 

وی با تأکید بر توجه به ادامه راه شهدا افزود: باید در جامعه نسبت به منکرات بی تفاوت نباشیم و به وصایای شهدا عمل کنیم.

 

حجت الاسلام صیادی با اشاره به این که حادثه کربلا در جهت احیای امر به معروف صورت گرفت، اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات جامعه در زمینه فرهنگی می شود.

 

وی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از سوی دشمن خاطرنشان کرد: احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر عامل مهم و مؤثری در برابر خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلفان یادآور شد: دشمنان اسلام با تمام توان در عرصه های گوناگون و با استفاده از ابزاری همچون ماهواره و اینترنت به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

 

وی مسؤولیت آحاد مردم جامعه به ویژه نهادهای فرهنگی را در زمینه احیای امر به معروف و هوشیاری مردم از توطئه های فرهنگی دشمن را امری ضروری بیان کرد.

 

حجت الاسلام صیادی با بیان این که شهدا همواره منشأ خیروبرکات فراوانی برای نظام اسلامی بوده و هستند، عنوان کرد: شهدا سهم بزرگی در دفاع از انقلاب و جنگ برعهده داشتند.

 

استقلال و عزت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

وی با اشاره به این که شهدا از ما انتظار دارند که ولی فقیه را در تمام حوادث و بحران ها تنها نگذاریم، اظهار داشت: راه استقلال، عزت و سربلندی کشور در تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

 

گفتنی است، در پایان یادواره شهدای شهرستان دلفان از کتاب «درس امروزمان پرکشیدن است» با موضوع خاطرات شهید عزیز قاسم پور، به نویسندگی فریده شادابی رونمایی شد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات