۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۸۴۷۲۹
مدیر امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر خبرداد؛

تعیین ۶۰ حوزه آزمون پایانی طرح قرآنی ۱۴۴۹ در استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از تعیین ۶۰ حوزه آزمون پایانی طرح قرآنی ۱۴۴۹ در استان بوشهر خبر داد.
طرح قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالحسین ناصری مدیر قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح قرآنی 1449 با محوریت حفظ و ترجمه سوره مبارکه یاسین در قالب 140 کلاس آموزشی در استان بوشهر برگزار شد.

 
وی با بیان اینکه بیش از 2800 نفر در این کلاس ها شرکت داشته اند افزود: شهرستان های بوشهر و دشتستان هر کدام با 650 نفر و شهرستان های دیلم و جم به تفکیک با 140 نفر بیشترین و کمترین آمار مشارکت در طرح قرآنی 1449 را داشته اند.
 
 
مدیر قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به گرمای شدید هوا در سطح استان و جهت رفاه حال مخاطبان طرح، بیش از 60 حوزه آزمون در استان پیش بینی شده که شرکت کنندگان می توانند با هماهنگی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه به نزدیکترین حوزه آزمونی مراجعه کنند.
 
 
ناصری اضافه کرد: کار تکثیر سوالات در اغلب حوزه ها انجام شده و آزمون پایان دوره این طرح قرآنی ساعت 9 صبح جمعه 13 شهریور 94 همزمان با سراسر کشور با نظارت دارالقرآن و همکاری اتحادیه قرآنی استان برگزار می‌شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در آزمون پایانی طرح که به صورت کتبی برگزار می‌شود، توانمندی قرآن آموزان در حفظ و ترجمه آیات سوره مبارکه «یس» مورد سنجش قرار خواهد گرفت.
 
 
گفتنی است، قبول شدگان در این آزمون ضمن دریافت گواهینامه پایان دوره حفظ سوره مبارکه یس، در قرعه کشی سراسری طرح فراگیر 1449 شرکت داده خواهند شد./846/پ203/ب4
ارسال نظرات