۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۸۴۸۲۵
معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی:

سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن سبک زندگی اسلامی است، گفت: تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده ها بهترین راهکار در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام مصطفي اوحدي، معاون تهذيب حوزه هاي علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام مصطفی اوحدی، معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی سبب بهبود ناهنجاری های فردی و اجتماعی می شود.

 

سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی را به حداقل می رساند

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی، بیان کرد: سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی موجود در جامعه و خانواده را به حداقل می رساند و سبب گسترش روابط و همدلی و همزبانی در جامعه و خانواده می شود.

 

حجت‌الاسلام اوحدی، صرفه جویی و پرهیز از ریخت و پاش‌های تجملاتی را نمونه بارزی از سبک زندگی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به الگوی درست مصرف لازمه سبک زندگی اسلامی است.

 

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی بیان کرد: در ایران اسلامی خانواده ها باید فرزندان خود را با سبک زندگی اسلامی آشنا و تربیت کنند و این مهم را یک ضرورت در به منظور تربیت فرزندان خود بدانند.

 

فرهنگ غنی اسلامی، راه حل مناسبی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان این که همه و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جامعه تلاش کنیم گفت: فرهنگ غنی اسلامی، راه حل مناسبی برای مقابله با  توطئه های بدخواهان است.

 

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با تأکید بر این که، تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن سبک زندگی اسلامی است، گفت: تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده ها بهترین راهکار در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

سبک زندگی قرآنی مسیر صحیح را با هدف به انسان نشان می دهد

حجت‌الاسلام اوحدی، به ضرورت زندگی سالم و ساده در جامعه اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: راه‌های دستیابی به سبک زندگی اسلامی ایرانی باید از سوی مسؤولان در جامعه تبیین شود.

 

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی، در ادامه عمل به قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی را راهی در جهت ترویج خوبی ها و ارزش ها در جامعه دانست و بیان کرد: سبک زندگی قرآنی مسیر صحیح و پسندیده را با هدف به انسان نشان می دهد./842/ت302/ب4

ارسال نظرات