۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۸۴۸۵۱
امام جمعه بهشهر مطرح کرد؛

وحدت و همدلی تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان/ در برخورد با توافق هسته‌ای شتابزده عمل نکنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر وحدت و همدلی را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت، ضرورت دارد آحاد جامعه در جهت تحقق رهنمودهای گام بردارند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام سید عرب‌علی جباری، امام جمعه بهشهر سه‌شنبه 10 شهریورماه در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به این که استکبار جهانی فکر می کند ملت ایران با توافق هسته ای دست از اعتقادات خود می کشد، گفت: این در حالی است که ملت ایران با حضور بی نظیر خود در صحنه های مختلف این انقلاب به دنیا ثابت کردند که هزینه مبارزه با استکبار را در هر زمان و مکان پرداخت می‌کنند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور پس از توافق هسته ای دچار ذوق زدگی شدند، ادامه داد: نباید در برخورد با توافقی که صورت گرفته شتابزده عمل کنیم.

 

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: نظام شیطانی همه توطئه‌های خود را برای نابودی کسانی که پیرو ولایت و رهروان ائمه‌اطهار (ع) هستند به‌کار گرفته و برای مقاصد شوم خود از هر نوع خیانت و جنایتی استفاده می‌کند.

 

وی با بیان این که ملت ایران همچنان بر دفاع از آرمان های انقلاب پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: توافق هسته ای موجب کمرنگ شدن رویکرد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی نخواهد شد.

 

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که نهایت ساده لوحی است که فکر کنیم کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها دست از دشمنی و توطئه افکنی خود علیه ملت ایران برداشته اند، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از هر روزنه ای برای نفوذ سیاسی و اقتصادی در کشورمان استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام جباری با هشدار نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ در کشورمان گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر خود همواره نسبت به این توطئه جدید دشمن هشدارهای لازم را دادند و این وظیفه مسؤولان است که در برخورد و ارتباط با کشورهای غربی نهایت دقت را داشته باشند.

 

وی با بیان این که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت ها و سیاست های ظالمانه آمریکایی ها علیه کشورمان را فراموش نخواهند کرد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که آمریکا در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرد، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان به ویژه آمریکایی ها شد.

 

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: مردم کشورمان تا آخرین قطره خون پای انقلاب و ولایت خواهند ماند.

 

وی به تحریم های ظالمانه غرب به ویژه آمریکا علیه ملت ایران در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: تحریم ها فرصتی را برای خودکفایی و پیشرفت کشور در بخش های مختلف فراهم کرد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمنان فکر می کردند با تحریم ها می توانند ایران اسلامی را زمین گیر کنند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها زمین گیر نشد، بلکه شاهد رشد و تعالی کشور در صحنه های مختلف هستیم.

 

حجت الاسلام جباری وحدت و همدلی را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت، ضرورت دارد آحاد جامعه در جهت تحقق رهنمودهای گام بردارند./950/پ202/ح

ارسال نظرات