۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۸۴۸۶۷
امام جمعه قمصر:

مسؤولان مراقب باشند تا گرفتار دام آمریکایی‌ها نشوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قمصر فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب را در رابطه با توافق هسته ای، بیدارباشی برای مردم و مسؤولان دانست تا در دام حساب شده آمریکا گرفتار نشوند.
حجت الاسلام قاسم ارمي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه  قمصر  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این‌که آمریکا دام نفوذ در ایران را پهن کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود آمریکا می خواهد توافقی که نتیجه رد و یا تأیید آن در ایران و آمریکا مشخص نشده است را وسیله ای برای نفوذ در ایران قرار دهد که ما اجازه این کار را نمی دهیم.

امام جمعه قمصر با بیان این که رفتار آمریکایی ها  بیانگر این است که در پس برجام و پیش از نهایی شدن نتایج آن، به خواسته های  خود جامه عمل بپوشانند، ابراز داشت: سلسله شعارهایی از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته است که عصاره و چکیده دیدگاه ایران اسلامی نسبت به استکبار به سرکردگی آمریکا است.

حجت الاسلام ارمی با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا مشخص کننده مواضع ما در برابر آمریکا است، اظهار داشت: عقب نشینی از شعار مرگ بر آمریکا نشان از عقب نشینی از مواضع و اعتقادات ما نسبت روحیه استکبارستیزی است.

وی با بیان این که اشعار ضد آمریکایی ملت ایران دشمن درجه یک شیطان بزرگ است، گفت: این اشعار در گفتمان و ادبیات سیاسی ملت ایران دارای فلسفه و مشخص کننده مواضع ما است.

 

حذف شعار مرگ بر آمریکا به معنای برداشته شدن شعار استراتژک ایران است

به گفته وی، این شعارها باید باشد تا آیندگان چرایی گفتن مرگ بر آمریکا را بدانند، از این رو حذف شعار مرگ بر آمریکا به معنای برداشتن شعار استراتژیک ایران اسلامی بر علیه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام ارمی با اشاره به این که آمریکا در خلال مذاکرات هسته ای با استفاده از فراکسیون داخلی ما به دنبال ایجاد تغییرات راهبردی در ایران بود، گفت: آمریکا دیگر به دنبال اهداف سخت افزاری مانند براندازی نظام نیست، بلکه با برنامه های نرم افزاری به دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران در پساتوافق است.

امام جمعه قمصر در پایان خاطرنشان کرد: گرفتن فناوری هسته ای ایران، نفوذ و به تسخیر درآوردن افکار عمومی، سست کردن باورهای مقاومتی و انقلابی، تخریب چهره ایران به عنوان یک الگوی ژئوپولوتیک و تقویت غربگرایان در ایران با هدف تغییر در ساخت قدرت از اهداف استراتژیک امریکا است./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات