۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۸۴۹۰۸
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

ترویج تعالیم دینی ‌بین جوانان مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد ترویج تعالیم دینی ‌بین جوانان و نوجوانان را مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بیان کرد و گفت: با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در این راستا توانستیم موفق عمل کنیم.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، صبح امروز، در مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت در جمع مربیان و دانش آموزان گفت: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، احکام، مسائل تربیتی، هنری و ورزشی می تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در بروز استعدادهای دانش آموزان داشته باشد.

 

وی با اشاره به اجرای موفق طرح اوقات فراغت در تابستان امسال افزود: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای پرداختن به مسائل دینی ‌بین قشر جوان جامعه است.

 

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به دسیسه‌های فرهنگی دشمن و فعالیت غرب در جهت گسنرش فرهنگ غربی بین جوانان، اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی هدف برگزاری طرح اوقات فراغت است.

 

وی ترویج تعالیم دینی ‌بین جوانان و نوجوانان را مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بیان کرد و عنوان داشت: با غنی سازی اوقات فراغت جوانان در این راستا توانستیم موفق عمل کنیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تأکید کرد: فعالیت های فرهنگی و توجه به قشر جوان باید به صورت مداوم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به زمان اوقات فراغت اظهار داشت: با برنامه ریزی درست در طرح اوقات فراغت شاهد بهره‏‌وری و بازدهی مثبت در این زمینه خواهیم بود.

 

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به فعالیت و حضور روحانیان در کلاس های اوقات فراغت افزود: تبلیغ آموزه های دینی متناسب مخاطبان و مناطق تبلیغی اثرگذاری بیشتری دارد.

 

وی با تقدیر از استقبال بسیار خوب دانش آموزان از کلاس های اوقات فراغت تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها در قالب شرکت در کلاس های اوقات فراغت از کارهای پسندیده ای بود که مورد توجه دانش اموزان قرار گرفت.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان تأکید کرد: دانش آموزان در طول سال به برنامه های قرآنی، معنوی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 

گفتنی است، طرح اوقات فراغت در قالب پنج بوستان و پنج هسته معرفت در شهرستان بروجرد برگزار شد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات