۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۸۵۱۴۴

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ کسب رتبه نخست جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، آغاز کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا و تعویق در برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی از مهم‌ترین اخبار کوتاه استان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، هنرمند ملکانی رتبه نخست این جشنواره را به خود اختصاص داد.


بر این اساس و طبق اعلام نظر هیأت داوران، حسین نصیرپور رتبه نخست رشته تحریری این جشنواره را به خود اختصاص داد؛ حسین نصیرپور از اعضای فعال انجمن خوشنویسان شهرستان ملکان است.


مبارزه با استکبار فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است


سرهنگ پاسدار علی قادری، جانشین سپاه عاشورا امروز در کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا در مراغه افزود: انقلاب اسلامی همواره در مسیر استکبارستیزی و نفی سلطه بیگانگان و ترویج ارزش های اسلامی حرکت می کند.


وی اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی در صدد تطهیر طاغوت و استکبار و نیز تحریف ارزش های اعتقادی و دینی در بین جوانان و نسل های آینده است.


جانشین سپاه عاشورا گفت: طرح تطهیر استکبار و استبداد و نیز تحریف ارزش های اسلامی و اعتقادی، توطئه ای خطرناک از سوی نظام سلطه در عصر کنونی بوده و هوشیاری در برابر این نقشه های شوم دشمنان ضروری است.


قادری ادامه داد: دشمن با هجمه های فرهنگی و بمباران های تبلیغاتی و با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای، به دنبال ایجاد تزلزل در اعتقادات دینی جوانان است. روابط عمومی در سازمان ها به عنوان پل مهم ارتباطی بین دستگاه ها و مردم نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان دارد.


برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به تعویق افتاد


بنا به اعلام روز پنج شنبه این دبیرخانه، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی، متأسفانه در اجرای برخی از گروه های راه یافته به بخش مسابقه، صحنه هایی به نمایش در آمد که با ضوابط ابلاغی مغایر بوده و مورد تأیید دبیرخانه نمی باشد.


در بخش دیگری از این اطلاعیه با سپاس و قدردانی از تمامی گروه های شرکت کننده و هیأت داوران و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان و عوامل اجرایی، افزوده شده تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم اختتامیه برای بررسی دقیق و کارشناسی موضوع به تعویق می افتد.


کتاب شناخت سیستم و تجزیه و تحلیل آن در مراغه رونمایی شد


کتاب شناخت سیستم و تجزیه و تحلیل آن تالیف 'علیرضا حسین پور سنبلی' استاد دانشگاه و 'مهدی وفایی' کارمند آموزش و پرورش مراغه رونمایی شد.


این کتاب توسط کارمند بسیجی پایگاه شهید احمدی روشن کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان به رشته تحریر درآمده است. این کتاب به منظور شناخت سیستم و بررسی و رویکرد سیستمی مدیریت و تجزیه و تحلیل سیستمی علمکرد سازمان هاست.


این کتاب از پنج سرفصل شامل تاریخچه و تکامل تجزیه و تجلیل سیستم ها، تعاریف و اصطلاحات، وظایف و مسوولیت ها، روش های علمی تحقیق و ارتباط آن با تجزیه و تحلیل سیستم ها و تکنیک ها و فنون ساده کردن سیستم هاست./935/203/ب3

ارسال نظرات