۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۸۵۱۹۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی:

آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای منطقه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای منطقه است.
امير پوردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعداز ظهر امروز در جمع خانواده های شهدا با بیان این که آمریکا شیطان بزرگ است و هرگز قابل اعتماد نیست، بیان داشت: دشمنی آمریکا با این کشور هرگز به پایان نمی رسد.

 

پوردستان با اشاره به این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن نهال انقلاب بودند، بیان کرد: آمریکا در این توطئه‌ها موفق نشدند، فرهنگ انقلاب ما از حوزه مرزهای جغرافیایی خارج شد و کشورهای منطقه را در بر گرفت.

 

وی با بیان این که دشمنی ما با آمریکا ریشه‌دار است و به زمان ابتدای انقلاب برمی‌گردد، در زمانی که این کشور تلاش‌های بسیاری برای به ثمر نرسیدن نهال نوپای انقلاب کرده است، عنوان داشت: در روابط جمهوری اسلامی ایران و آمریکا تنها یک تفاهم نامه در موضوع هسته‌ای و مسائل فنی آن به امضا رسیده است.

 

پوردستان تصریح کرد: در خیلی از مسائل منطقه‌ای همچون محور مقاومت و بیداری اسلامی ما با آمریکا در تقابل هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان و برخی کشورهای منطقه گفـت:  هدف آمریکایی‌ها از حضور در منطقه حمله به جمهوری اسلامی ایران بود.

 

پوردستان تصریح کرد: با وجود مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران همچون وجود رهبری آگاه و خردمند، نیروهای مسلح آماده و وجود ملت ولایت‌مداری موجب شد، تا آمریکا نتواند به نیت خود دست یابند.

 

از بیداری اسلامی حمایت می کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که آمریکا به دنبال از بین بردن محور مقاومت و بیداری اسلامی است، ادامه داد: ما از بیداری اسلامی در منطقه به صورت معنوی نه نظامی، حمایت می‌کنیم.

 

وی با بیان این که سیستم پادشاهی پیر کشورهای عربی منطقه توان اجرای کامل سیاست‌های آمریکا را ندارند، افزود: امروز آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای منطقه است.

 

پوردستان با اشاره به این که آمریکا به دنبال تجزیه عراق، سوریه، یمن و حتی عربستان هستند، اظهار داشت: ما از استقلال و تمامیت ارضی کشورها حمایت می‌کنیم.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستند، افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که در شرایطی که هنوز امضای این تفاهم نامه خشک نشده است، سرمداران این کشور تهدیدات خود را آغاز کرده‌اند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که بر مواضع و تحرکات داعش مسلط هستیم، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح تمامی حرکت‌ها در زمین، هوا و دریا را در مرزهای کشور رصد می‌کنند.

 

پوردستان با اشاره به این که امروز غرب مذهب علیه مذهب را راه اندازی کردند، بیان داشت: آمریکایی‌ها در جنگ سخت شکست خورده‌اند و امروز تمرکزشان روی جنگ نرم است./9459/202/ب1

ارسال نظرات