۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۸۵۲۳۱
نماینده مردم کرمان در مجلس:

مسؤولان ولایت مداری و تبعیت از رهبری را در عمل نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ولایت مداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را باید در گفتار و عمل خود داشته باشیم تا پیروز شویم، گفت: حفظ وحدت در جریان انتخابات از اهداف بزرگ ما است.
محمد مهدي زاهدي رييس کميسيون اموزش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز عصر در گردهمایی اصولگرایان کرمان که در مسجد امام حسین(ع) کرمان برگزار شد، گفت: حفظ وحدت، از وظایف گروه های اصول گرایان کرمان است.

 

وی افزود: حضور گروه های مختلف در کرمان، نشان از آزادی و وحدت است که جریان اصول گرایی به خوبی این هدف را دنبال می کند.

 

زاهدی با اشاره به این که همه باهم در انتخابات جدید دست به دست هم می دهیم تا یک انتخابات سالم و به دور از حاشیه داشته باشیم، بیان داشت: حفظ وحدت در جریان انتخابات از اهداف بزرگ ما است.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بصیرت داشتن و هوشیار بودن در انتخابات جدید را باید مقدم بر کارهای خود بدانیم تا به انحراف کشیده نشویم.

 

وی با بیان این که مصلحت نظام و دفاع از آن باید هدف تمام نمایندگان جدید باشد، خاطرنشان کرد: نمایندگان جدید نباید در بین مردم با صحبت های خودشان، تفرقه ایجاد کنند زیرا تفرقه انداختن در بین مردم به نفع هیچکس نیست.

 

زاهدی با توجه به این که باید گروه های کرمانی وحدت را در عمل انجام دهند، یادآور شد: ولایت مداری و تبعیت از رهبر انقلاب را باید در گفتار و عمل خود داشته باشیم تا پیروز شویم.

 

وی با بیان بحث مذاکرات در مجلس، خاطرنشان کرد: خطوط قرمز مقام معظم رهبری را در جلسات خود فراموش نمی کنیم و با شدت از منافع ملی و فرمایشات رهبر انقلاب دفاع می کنیم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصل نظام و منافع ملی کشور، برای ما مهم بوده و حرف هیچ جنایی را گوش نمی کنیم و آن چه برای ما اهمیت دارد، این است که به رهنمود های امام و رهبر عمل کنیم.

 

وی در پایان گفت: به مردم اطمینان می دهیم که دست از خطوط قرمز و منافع ملی کشور بر نمی داریم و تمام سعی خود را برای کشوری بهتر انجام می دهیم./972/202/ب1

ارسال نظرات