۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۸۵۳۱۱
قائم‌ مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید کشور:

پایداری و مقاومت ملت ایران برخواسته از خون پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور تحریم ها و تهدیدها را عاملی برای به زانو درآوردن ایران اسلامی از سوی دشمنان دانست و گفت: در مسأله تحریم هم کارهای بسیاری با ما کردند، ولی خود اقرار داشتند که با ایران نمی‌شود مقابله کرد که این عنایت برخواسته از خون شهدا است.
حجت الاسلام حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امروز در سومین یادواره شهدای روستای نشل بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل گفت: اینجانب حامل پیام مقام معظم رهبری هستم که فرمودند هر وقت به دیدار خانواده های شهدا رفتید سلام مرا برسانید.

 

 وی با اشاره به این که امروز دغدغه خانواده های شهدا زیاد است، افزود: سرفرازی نظام به برکت خون های پاک شهدا است که ایران عزیز اسلامی مهد دلیران و شهیدان عزیزی و گرانقدر بوده است.


حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: امروز اگر پرچم ایران عزیز میان پرچم های قدرتمند دنیا می درخشد این عزت مرهون رشادت و سلحشوری شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که با نثار جان های پاک خود در مسیر اعتلای نظام اسلامی قرار گرفتند.


 قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که عزت وسرآمدی ایران اسلامی مدیون شهدا است، افزود: تمام جریان های موجود در منطقه مانند منافقین، داعش والنصره دست پرورده آمریکا هستند و جنایت داعشی ها در هیچ مکتبی جا نمی گیرد.


 حجت الاسلام حسنی با بیان این که تمام قدرت های پوشالی از قدرت ایران در هراس هستند، ادامه داد: نظام اسلامی در جایگاه ارزشمند و والایی قرار دارد که باید در راستای ترویج ارزش های نظام اسلامی کوشا باشیم.


 وی تحریم ها و تهدیدها را عاملی برای به زانو درآوردن ایران اسلامی از سوی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در مسئله تحریم هم کارهای بسیاری با ما کردند ولی خود اقرار داشتند که با ایران نمی شود مقابله کرد و تحریم بی تاثیر است که این عنایت برخواسته از خون شهدا است.


 حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: ایرانی ها در مسائل خارجی و برخورد با دشمن با هم متحد و همدل هستند و اگر اختلافی هم وجود داشته باشد در برخورد با دشمنان ید واحد می شوند.


 قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به این که رسیدگی به وضعیت مردم در مناطق کوهستانی و محروم از وظایف دولتمردان نظام اسلامی است، یادآورشد: تاکید امام راحل حمایت و سرکشی از کوخ نشین ها بود که ثواب دیدن مردم شهید پرور روستای نشل بیشتر از مردم کاخ نشین است.


 حجت الاسلام حسنی با اشاره به محرومیت هایی که در این روستا وجود دارد، افزود: حضورمدیران در این روستا به برکت خون شهدا بوده است که مدیران باید کمر همت ببندند و در راستای رفع مشکلات مردمی کوشا باشند.


ربیع فلاح جلودار، استاندارمازندران در این مراسم با تاکید بر این که حضور ما در این مراسم برای پاسداشت خون شهیدان است، ادامه داد: دیروز فرزندان شما در دفاع از کشور حضور مقتدرانه داشتند و امروز درعرصه دیپلماتیک با تمام دنیا در حال مذاکره هستیم.


 فلاح تصریح کرد: همان کشورهایی که دنیا را برعلیه ایران بسیج کردند بعد از 37 سال دیپلمات های ایرانی جزو مجاهدانی هستند که در حال ستیز با استکبار جهانی و ادامه دهندگان جهاد دوران دفاع مقدس هستند.


وی افزود: دشمنان خوب می دانند ایران اسلامی مانند افغانستان نیست که به راحتی به کشور ایران ورود پیدا کنند و آن ها از فرزندان ما هراسان هستند که همه ما مدیون شهدای گرانقدر هستیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات