۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۸۵۳۳۷
امام جمعه ساری:

تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است/ ضرورت توجه دولت به مسأله فرهنگ

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به عنوان کشوری مقتدر در جهان مورد نظر است، گفت: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری به حتم سد محکم در برابر توطئه های دشمنان خواهد بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با بیان این که آمریکایی ها با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر در همه کشورها مداخله می کند، گفت: این در حالی است که موضوع حقوق بشر در کشور مدعی دفاع از حقوق انسان ها رعایت نمی شود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که جنایت هایی که امروز در خاورمیانه در حال رخ دادن است بخشی از حقوق بشر دروغین آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها حقوق بشری را می پذیرند که تأمین کننده منافع استکباری آنها باشد.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر حفظ کرامت انسانی ادامه داد: امروزه یکی از ابزارهای فریب مستکبران استفاده از کلمه حقوق بشر است که برای دستیابی به خواسته های خودشان بکار برده می شود و منافع آن تنها برای استکبار و ایادی کفر است.

 

وی با بیان این که حقوق بشر آمریکایی در خدمت سیاست های صهیونیست ها است، گفت: کشتار مردم بی گناه فلسطین نیز بخشی از همان شعار همیشگی آمریکایی ها در دفاع از حقوق و کرامت انسانی است.

 

امام جمعه ساری بیان داشت: آمریکا با دروغ گویی و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی حقوق بشریت را از بین برده است و دروغ های حاکمان غربی سبب شد که صدای رسوایی‌شان به گوش دنیا برسد.

 

آیت الله طبرسی به جنایت های آشکار مدعیان دفاع از حقوق بشر در عراق، سوریه و یمن اشاره کرد و گفت: اقدامات ضد انسانی که امروز در کشورهای منطقه در حال رخ دادن است با حمایت های مستقیم آمریکایی ها صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان کشوری مقتدر در جهان مورد نظر است، افزود: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری به حتم سد محکم در برابر توطئه های دشمنان خواهد بود.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری گفت: در این اجلاسیه مهم ترین مسائل و مشکلات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به این که موارد متعددی از سوی دولت و نمایندگان مجلس به اجلاسیه خبرگان ارسال شد، ادامه داد: نقش مجلس خبرگان رهبری در رفع بسیاری از امور در کشور بسیار حائز اهمیت است.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی کردن مسأله عفاف و حجاب در جامعه  افزود: نماد و شعار برای ترویج مسأله عفاف در سطح جامعه خوب است، اما برای ما یک اصل نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید انتظار داشته باشیم مقوله عفاف و حجاب در جامعه تنها با برگزاری سمینار و نمایشگاه نهادینه شود، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی در عرصه عفاف و حجاب باید همیشگی و مستمر باشد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که کارهای دینی نباید مقطعی باشد، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه عفاف و حجاب به دنبال حصول نتیجه هستیم باید به صورت زیربنایی در این مسیر قدم برداریم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز هزاران شبکه اینترنتی و ماهواره ای علیه ارزش های دینی و اسلام تبلیغ می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر شبکه های تبلیغی دنیا در اختیار صهیونیست ها است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه های نمایندگان خبرگان در مسائل فرهنگی، بر ضرورت توجه دولت به این مسأله و همچنین حمایت از تولیدات فاخر فرهنگی تأکید کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می کنند تا فرهنگ محرف و غلط خود را به شیوه های مختلف در جامعه ما ترویج کند.

 

امام جمعه ساری، نفوذ فرهنگی دشمنان به کشور را بسیار خطرناک دانست و گفت: بهترین راه جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان، ترویج صحیح مبانی دینی در جامعه و همچنین حمایت از محصولات فرهنگی و دینی در جامعه است./950/201/ب2

ارسال نظرات