۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۸۵۴۱۷
استاد حوزه علمیه آمل:

همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای تحقق سخنان و راهبردهای گرانقدر مقام معظم رهبری گام برداریم که زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، امشب در جمع زائران و مجاوران آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار می‌دهد، گفت: رهبری معظم انقلاب تدابیر و رهنمودهای گرانقدری دارند که تحقق آن می‌تواند تعالی بخش نظام اسلامی باشد.


امام جمعه امامزاده عبدالله با اشاره به این که سخنان مقام معظم رهبری راهگشا و امیدبخش است، افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون استفاده از منویات والای مقام معظم رهبری است که باید این مسیر ارزنده و گرانقدر را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.


حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: همگان باید تلاش کنند تا پیرو مقام معظم رهبری باشند و سیاست ها و راهبردهای نظام اسلامی را از ولایت فقیه دریافت کنیم که برکات و ثمرات گرانقدری برای نظام اسلامی دارد.


وی با بیان این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علم و فناوری به پیشرفت های ارزنده ای دست پیدا کند و به جایگاه ارزشمندی برسد.


استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای تحقق سخنان و راهبردهای گرانقدر مقام معظم رهبری گام برداریم که زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود.


امام جمعه امامزاده عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جنایات آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن محکوم است، گفت: عربستان سعودی جنایات و کشتارهای گسترده ای در کشور یمن صورت می دهد که وقوع چنین اقداماتی جای تاسف دارد.


حجت‌الاسلام غفاری تصریح کرد: آل سعود با حملات خود به دنبال کشتار مردم مظلوم یمن است که کشورهای اسلامی باید به دنبال وحدتی پایدار در راستای مقابله با هجمه های ایادی استکبار جهانی باشند.


وی با بیان این که آل سعود به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود و هم پیمانانش است، گفت: کشورهای اسلامی باید در کنار هم متحد و همدل باشند تا بتوانیم برای ترویج اندیشه های ناب دینی و اسلام ناب محمدی کوشا باشیم.


استاد حوزه علمیه آمل بر ضرورت همدلی کشورهای اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: وحدت کشورهای اسلامی هجمه‌های دشمنان اسلام را خنثی و مانع فعالیت‌های گروه های تکفیری و تروریستی می شود که باید در این مسیر مهم مصمم و کوشا باشیم.


حجت الاسلام غفاری با بیان این‌که بهره گیری از تعالیم والای دین مبین اسلام راهگشای سعادت و رستگاری جامعه اسلامی می‌شود، گفت: تمسک به اسلام ناب محمدی همه مسلمانان را به تقرب الی الله و تعالی و تکامل می رساند./1314/202/ب2

ارسال نظرات