۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۸۵۴۴۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

طراحی 30 وبلاگ با موضوع «سبک زندگی اسلامی» در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان از تهیه و طراحی ۳۰ وبلاگ فرهنگی در هسته‌های جوان استان با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی خبر داد.
غلامي تبليغات لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی، پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در سطح کشور سه هزار هسته فرهنگی جوان وجود دارد.

 

وی با بیان این که در استان لرستان 30 هسته فرهنگی وجود دارد، افزود: این هسته‌های فرهنگی از رده سنی 18 تا 24 سال هستند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که کمترین عضو در هر هسته فرهنگی 20 نفر است، عنوان داشت: این هسته های فرهنگی در مناسبت های گوناگون با فعالیت در ادارات، تبلیغات اسلامی را کمک می کنند.

 

وی درادامه با بیان این که 30 وبلاگ با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی از سوی هسته های فرهنگی لرستان طراحی شده است، اظهار داشت: این وبلاگ ها در جشنواره استانی شرکت داده می شوند و برگزیدگان در جشنواره کشوری که در دهه فجر برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تلاش غرب در جهت ترویج سبک زندگی غربی در جامعه عنوان داشت: با برنامه‌ریزی در عرصه های گوناگون باید در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی فعالیت کرد.

 

وی تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی بین جوانان را امری بسیار مهم دانست و افزود: فعالیت هسته‌های فرهنگی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی امری پسندیده است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فعالیت غرب در زمینه های گوناگون و استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره برای گسترش سبک زندگی غربی، اظهار داشت: فضای مجازی فرصتی مناسب برای گسترش فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی بین جوانان و مقابله با سبک زندگی غربی است.

 

وی توجه سبک زندگی اسلامی را از محورهای مهم جامعه بیان کرد و بیان داشت: توجه به باورها و ارزش‌های اسلامی در جامعه و تبیین و تقویت این ارزش‌ها به ویژه بین جوانان، سبک زندگی اسلامی را به ارمغان می آورد./9451/302/ب2

ارسال نظرات