۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۸۵۵۳۲

آیت الله نوری همدانی صیغه عقد زوج آذربایجانی را جاری کرد + عکس

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به جمهوری آذربایجان، یک زوج آذری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری در باکو زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
زوج جوان در باکو زوج جوان در باکو


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری رسا از باکو، ظهر امروز در حاشیه دیدار حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان در باکو، یک زوج اهل آذربایجان زندگی مشترک خود را با دعای خیر این مرجع تقلید آغاز کردند.


این زوج جوان امروز با حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب خواستار جاری شدن خطبه عقد خود از سوی آیت الله نوری همدانی شدند، که این مرجع تقلید با موافقت این امر خیر، برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی کرد.


این زوج جوان که با مهریه‌ای بسیار ساده در دفتر رهبری حاضر شده بودند، ضمن تقدیر از حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در جمهوری آذربایجان، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی رسا اظهار داشتند: پس از اطلاع از سفر این مرجع تقلید به جمهوری آذربایجان، فرصت را غنیمت شمرده و زندگی مشترک خود را با دعای ایشان آغاز می کنیم.


گفتنی است، امشب حضرت آیت الله نوری همدانی امروز پس از چند برنامه دیدار با اقشار مختلف مردم و نمایندگان مجلس آذربایجان، این کشور را به مقصد تهران ترک خواهد کرد./935/پ201/ج

ارسال نظرات