۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۸۵۵۵۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مقاومت مردمی عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که ما با مقاومت مردم دشمن را پای میز مذاکره قرار دادیم، گفت: امروز انتخاب با ما است که اگر برجام به نفع مردم باشد مورد قبول می شود که باید بدانیم مقاومت مردمی عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آمل که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد با اشاره به این که شهر هزارسنگر آمل متعلق به ملت ایران است، گفت: حضور به موقع و درک درست مردم آمل در اوایل انقلاب در مقابله با گروهک های ملحد که ساز جدایی طلبی و جنایت سر دادند با تقدیم چهل شهید والامقام در روز ششم بهمن سال 60 خنثی شد. 


وی با بیان این که همه ما خادم مردم هستیم، افزود: تکلیفی که امروز بر عهده گرفتیم باید برای خدمت آحاد مردم استفاده کنیم و انقلاب اسلامی در یک پیچ سخت، پرماجرا و پر مخاطره در طول تاریخ قرار گرفته است.


فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که امروز سینه به سینه با دشمنان در حال جنگ هستیم، بیان داشت: همان دشمنانی که جوانان عزیزمان را به شهادت رساندند و در طول 36 سال از انقلاب توطئه های گوناگونی را رقم زدند امروز در حال درگیری با آن ایادی استکباری هستیم.


بابایی یادآورشد: اگر آمریکا امکان حمله نظامی داشت بدون تردید حمله می کرد ولی می دانند دفاع در این مملکت به دست تک تک مردم با ایمان و هوشیار است چرا که ثابت کردند وقتی پای دین به میان می آید تمام هستی خود را فدا می کنند.


وی خاطرنشان کرد: آمریکا یک بار امتحان کرد که می خواست پنج روزه ایران را بگیرد و جنگ هشت ساله را به وجود آوردند که سبب شد انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا صادر و بیداری اسلامی شروع شود که در حال حاضر ادامه دارد.


فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهارداشت: ما تردیدی نداریم دستوری که خداوند به ما ابلاغ کرده است در حال انجام هستیم و آنچه در توان داریم از نیروی انسانی و تجهیزات آماده نبرد با دشمنان می باشیم که اگر دشمن با ما درگیر شود به طور قطع پشیمان می شود.


بابایی با بیان این که اگر در مملکت اسلامی همصدایی و همدلی وجود داشته باشد زمینه ساز پیروزی می شود، گفت: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی کوشا باشیم.


وی با اشاره به این که ما با مقاومت مردم دشمن را پای میز مذاکره قرار دادیم، گفت: امروز انتخاب با ما است که اگر برجام به نفع مردم باشد مورد قبول می شود که باید بدانیم مقاومت مردمی عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی است.


بابایی افزود: در سال 88 تمام سلطنت طلبان، منافقان، ریگی ها و عده ای همراه انقلاب که جزو خواص بودند در این فتنه بعضی مردود و یا تجدید شدند و الان هم راه برگشت وجود دارد که متاسفانه همین حالا هم بعضی از آن ها همان حرف های غلط را ادامه می دهند.


وی با اشاره به این که دشمن با جنگ نرم به جای جنگ نظامی وارد میدان شده است، تصریح کرد: امروز هرگونه تهدیدات نظامی بی اثر خواهد بود که جنگ نرم جنگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.


فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: وظیفه سپاه پاسداران براساس قانون اساسی در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی است که باید تلاش های لازم را در این عرصه صورت دهیم.


وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: سپاه مازندران هم براساس فرمایشات معظم‌له با راه اندازی قرارگاه بزرگ بسیج با استفاده از تمام ظرفیت ها در این مسیر حضوری فعال خواهد داشت تا بتوانیم منویات ایشان را عملیاتی کنیم. 


فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که بالابردن کیفیت کالاهای داخلی امری مهم و اساسی است، گفت: سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کنار دولت است و وظیفه داریم از تمام ظرفیت های بسیج برای تحقق این امر مهم و ارزنده استفاده کنیم.


بابایی با بیان این که جای جای مازندران محل حضور علمای بزرگ است، تصریح کرد: ما برای شهرستان آمل ارزشی ویژه قائل هستیم که دو ستاره درخشان علم و فقاهت حضرات آیات حسن زاده و جوادی زاده آملی از این دیار هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به این که تشیع به برکت وجود امام علی(ع) زنده است، گفت: باید تلاش کنیم تا در راستای بهره گیری از تعالیم والای اسلامی ناب محمدی کوشا باشیم.

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که برای انقلاب اسلامی سرمایه گذاری های بسیاری شده است که باید قدردان باشیم، گفت: امروز وظیفه ما پاسخگویی در برابر خون های پاک شهدا است که باید ادامه دهنده راه والای این عزیزان باشیم.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا کار با ولایت و خداپسندانه انجام دهیم که ثمرات و برکات گرانقدری دارد و بدانیم بدون ولایت نمی توانیم به جایی برسیم.

گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ پاسدار حکمت داجلری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه آمل معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار علی خادم قدردانی شد./1314/202/ب3

ارسال نظرات