۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۸۵۵۸۶
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

چاپ دو کتاب وصیت نامه شهدای چهارمحال و بختیاری همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به چاپ دو کتاب وصیت نامه شهدای چهارمحال و بختیاری همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: به منظور حفظ و نگهداری این اسناد دو پرونده کتبی و دیجیتالی ایجاد شده است و تمامی 500 هزار سند به طور اسکن شده نگهداری می‌شود.
رضا محمدسليماني، فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري

رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از نصب یادمان های دفاع مقدس در شهرستان‌ ها و مرکز این استان در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .

 

وی با اشاره به این که کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگ ترین برنامه های فرهنگی است که در این استان برگزار می‌شود، افزود: باید از این فرصت نهایت استفاده را برد و نسل جوان را با رشادت ها و تلاش های مردم استان در 8 سال دفاع مقدس آشنا ساخت.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون 500 هزار سند مربوط به شهدا و دفاع مقدس در استان جمع ‌آوری شده است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که برخی کمیته ها با مشکلاتی روبرو هستند، گفت: مشکلات و موانعی بر سر راه برخی کمیته ها وجود دارد که موجب می شود بر کیفیت کار تأثیر بگذارد که با مسؤولان در صدد رفع این موانع هستیم.

 

وی با بیان این که عملیات و فعالیت کمیته ها از فاز ستادی وارد روند اجرایی شده که باید به این مهم سرعت بیشتر بخشید، گفت: به حمدالله تا به امروز از روند فعالیتبرخی کمیته ها و پیشرفت کارها رضایت کامل داریم.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به رضایت بخش بودن کار برخی از کمیته ها گفت: مهم ترین کمیته فضا سازی است که از آنان انتظار می رود بیشتر فعالیت کنند و از فاز ستادی وارد فاز اجرایی شوند.

 

این مقام مسؤول همچنین به چاپ دو کتاب وصیت نامه شهدای چهارمحال و بختیاری همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: به منظور حفظ و نگهداری این اسناد دو پرونده کتبی و دیجیتالی ایجاد شده است و تمامی 500 هزار سند به طور اسکن شده نگهداری می‌شود.

 

محمدسلیمانی گفت: همچنین همزمان با کنگره شهدای استان وصیت نامه و زندگی نامه شهدای استان در سایت کنگره شهدا قرا می‌گیرد که علاقمندان می‌توانند برای بازدید به سایت chbkongereh.ir مراجعه کنند.

 

وی با بیان این که چاپ وصیت نامه شهدا نقش بسیار مهم در ترویج فرهنگ شهادت و سبک زندگی اسلامی خواهد داشت، گفت: وصیت‌نامه شهدای این استان در سه هزار نسخه به دو صورت تحقیقی و آماری در حال تدوین است که انشالله همزمان با کنگره شهدا رونمایی خواهد شد./9457/302/ب2

ارسال نظرات