۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۶۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

جمهوری اسلامی منافع استکبار را به مخاطره انداخته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی منافع استکبار و جبهه کفر را به مخاطره انداخته است.
حجت‌الاسلام علي دشتکي

حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در خصوص هجمه های دشمن در شبکه های اجتماعی، گفت: طبیعتا نظام مقدس جمهوری اسلامی منافع استکبار و جبهه کفر را به مخاطره انداخته، لذا آنها برای دفاع از خود اصول و ارزش‌های ما را مورد هدف قرار داده‌اند و می خواهند در بین اذهان و افکار ملت ما رخنه کنند.

وی افزود: یکی از راهکارهای دشمن در عملیات جنگ روانی القاء بعضی خرافات وضربه زدن به اصول و اعتقادات ما از راه ایجاد شبهه ضربه است.

وی با اشاره به نقش ستاد ساماندهی شئون و سازمان تبلیغات اسلامی در جهت ارتقاء آگاهی های مردم در خصوص نقشه دشمن بیان داشت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی ،سیاستگذاری،برنامه ریزی و نهایتا اجرا می باشد و باید معارف قرآن و عترت ونگاه توحیدی ائمه معصومین (ع) را در رابطه با مسائل اعتقادی و فرهنگی در جامعه تببین کند.

وی بحث بی حجابی در جامعه را دارای دو بخش دانست و اظهار داشت:بخش اول یا به عدم اطلاع افراد از قانون در نظام مقدس اسلامی وحدود و احکام الهی مربوط می شود یا مربوط به عدم احترام به افکار و فرهنگ عمومی است .

وی با اشاره به اینکه در صورت حل مشکل در بخش اول نیازی به برخوردهای قانونی نیست، افزود :بخش دوم برخورد و مقابله قانونی با برنامه های حساب شده توسط مراجع مربوطه است و عموم مردم باید ناظر اجرای قانون و احکام الهی باشند و اجازه ندهند که به اصول و ارزشهای آنان بی حرمتی شود./866/302/ب3

ارسال نظرات