۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۸۵۶۸۰
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

ایران امن ترین آسمان را دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم آسمان ایران را جزو امن ترین آسمان ها عنوان کرد و گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان طوفان زده ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک ساخته است.
سرهنگ حسيني، مدير کل جديد بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سرهنگ احمد حسینی، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: نقش آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس موجب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم، با جانفشانی و اعتقاد در مسیر حفظ انقلاب و اسلامی، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.


وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز این افراد در صیانت از آسمان کشور و دفاع از مراکز حساس تلاش کردند و با راه اندازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) فعالیت ها با برنامه و ساماندهی بیشتر برای تأمین امنیت مرزهای هوایی و صیانت از آسمان کشور در دستور کار قرار گرفت.


حسینی با اشاره به این که امروز آسمان ایران جزو امن ترین آسمان هاست، گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان توفان زده ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک ساخته است.


وی با اشاره به فعالیت مرکز پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها در قم گفت: این مرکز به صورت شبانه روزی از حرم آل الله، به ویژه منطقه سایت هسته ای فردو حفاظت می کند و در تلاش است که امن ترین شرایط را در منطقه ایجاد کند.


وی در پایان تصریح کرد: اگر موفقیتی در عرصه پدافند هوایی کشور به دست آمده، به برکت انقلاب و تعالیم اهل بیت علیهم السلام در کنار همدلی و همزبانی در میان نیروهای مسلح است./1323/د101/ف

ارسال نظرات