۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۵۷۵۰
مدیر کل ثبت اسناد آذربایجان غربی خبر داد؛

آمادگی اداره کل ثبت اسناد برای تثبیت موقوفات آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ثبت اسناد آذربایجان غربی از آمادگی این اداره کل برای تثبیت و صدور سند موقوفات در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: ثبت سند برای موقوفات موجب حفظ و صیانت از موقوفات شده و مانع از سودجویی افراد می شود.
مديرکل ثبت اسناد آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، امیر جوان کیا، مدیر کل ثبت اسناد آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: این اداره کل آماده همکاری برای تثبیت موقوفات و صدور سند مالکیت برای املاک موقوفه است.

 

وی خواستار تقویت همکاری های دوجانبه ادارات کل ثبت اسناد و  اوقاف و امور خیریه شد و گفت: ادارات ثبت اسناد در شهرهای مختلف استان آماده تعامل با مجموعه ادارات اوقاف است.

 

جوان کیا تصریح کرد: ثبت سند برای موقوفات موجب حفظ و صیانت از موقوفات شده و مانع از سودجویی افراد می شود.

 

مدیر کل ثبت اسناد آذربایجان غربی ادامه داد: اداره ثبت اسناد آماده صدور سند برای یک هزار رقبه در شهرک فرشته شهرستان ارومیه است.

 

حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل ثبت اسناد اظهار داشت: سطح تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بسیار مطلوب است که این مسأله در همکاری ادارات اوقاف و ثبت اسناد نمود بیشتری دارد.

 

وی تأکید کرد: تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی می‌تواند موجب تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شودکه این امر با حفظ روحیه تعامل، همکاری و همدلی در سطح مدیران میسر می‌شود.

 

در این جلسه مقرر شد، جهت حل و فصل مسائل ثبتی موقوفات جلسه مشترک رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های استان با حضور مدیرکل ثبت اسناد آذربایجان غربی برگزار شود./936/202/ب2

ارسال نظرات