۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۸۵۸۲۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تالار شهر قزوین

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به پروژه‌های عمرانی این اداره از تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تالار شهر قزوین خبر داد.
مهدي احمدي، مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مهدی احمدی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران استان قزوین که در سالن جلسات اداره ارشاد برگزار شد، با اشاره به پروژه تالار شهر قزوین گفت: ناتمام ماندن این پروژه به این دلیل بود که پیمانکار به مقوله تورم برخورد کرد و کار ناتمام رها شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان این‌که این یک پروژه ملی است، اظهار کرد: قرار است برای تکمیل تالار شهر 3 میلیارد تومان هزینه شود و مسؤولین استانی باید ورود پیدا کنند تا این مکان فرهنگی ظرف مدت 2 سال به بهره‌برداری برسد.
احمدی با اشاره به احداث تالار شهر قزوین اضافه کرد: احداث تالار شهر قزوین، مشکلاتی که در زمینه برگزاری کنسرت‌های موسیقی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری وجود دارد را برطرف می‌کند.
وی به تدوین بانک اطلاعاتی خبرنگاران به عنوان یکی دیگر از مصوبات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این اتفاق قرار است در یک بازه زمانی 45 روزه توسط خانه مطبوعات استان تکمیل شده و به اداره ارشاد تحویل داده شود.
احمدی در ادامه با ضمن بیان دستاوردهای دولت یازدهم عنوان کرد: این دولت با رأی ملت شهیدپرور ایران روی کار آمده و رویکرد امیددهی به جامعه را در پیش گرفته است.
وی با بیان اینکه دیدگاه نقادانه از جمله ملزومات حوزه رسانه‌ای است، افزود: اصحاب رسانه باید با تعصبی خاص و در راستای تقویت پایه‌های دولت تدبیر و امید دستاوردهای این دولت را برجسته کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دولت بر تمرکززدایی در حوزه‌های مختلف تأکید دارد، تصریح کرد: با پیروی از این دیدگاه ما نیز در استان قزوین تلاش می‌کنیم به شهرستان‌ها توجه جدی صورت گیرد.
این مسؤول با اشاره به پروژه‌های عمرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پنج پروژه عمرانی خانه فرهنگ در سطح استان قزوین در حال اجرا بوده که تعدادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
احمدی در پایان گفت: در حال حاضر خانه فرهنگ خرمدشت و اقبالیه به بهره‌برداری رسیده و سایر پروژه‌ها نیز با تزریق 10 تا 15 درصد اعتبار مالی به بهره‌برداری می‌رسند./955/202/ب3
ارسال نظرات