۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۸۵۹۱۳
نماینده جامعةالمصطفی در کنگو:

امام خمینی نماد گسترش فرهنگ تشیع در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو با بیان این که امام خمینی نماد گسترش فرهنگ تشیع در جهان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی دریچه‌های نویی را به روی تشیع، اسلام و انسانیت گشود.
امام خميني(ره)

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،حجت‌الاسلام سیدمحمد ذوالفقاری نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو، بعد از ظهر امروز یکشنبه 15شهریور، در مراسم افتتاح دروس حوزه علمیه استان مرکزی در سال تحصیلی 95-94 که در مدرسه علمیه امام مهدی(عج) برگزار شد، بیان کرد: خداوند متعال وعده داده که دین خود را بر همه چیز غالب خواهد کرد و آینده از آن کسانی است که در راه خدا تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با بیان این که امام خمینی نماد گسترش فرهنگ تشیع در جهان است گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی دریچه‌های نویی را به روی تشیع، اسلام و انسانیت گشود.

 

شخصیت امام خمینی عامل ترویج تشیع در دنیا است

نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو با بیان این که، شخصیت امام خمینی عامل ترویج تشیع در دنیا است، خاطر نشان کرد: گسترش تشیع نشان دهنده تأثیر انقلاب اسلامی در جهان است.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری خاطر نشان کرد: شاید در 35 سال گذشتهٰ کسی نمی‌توانست ادعا کند که جامعه ما روزی به نقطه‌‌های رفیع دست می‌یابد.

 

ترویج و گسترش دین مبین اسلام در سراسر جهان

نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو اظهار داشت: امروز همگان شاهد آنیم که تلاش های امام خمینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری به ثمر نشسته است و آینده روشنی را پیش‌رو خواهیم داشت.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری بیان کرد: امروز همه و همه باید شکرگذار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم که زمینه ترویج  و گسترش دین مبین اسلام را در سراسر جهان به خوبی فراهم کرده است.

 

تلاش در راستای تشکیل حکومت بزرگ حضرت ولیعصر

نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو تسلط طلاب به زبان عربی و توانایی تکلم به زبان قرآن کریم را بسیار مهم و یک ضرورت دانست و تصریح کرد: طلاب با برنامه ریزی صحیح و با نظم در کارهای خود باید بتوانند با جهان اسلام ارتباط برقرار کنند.

 

نماینده جامعةالمصطفی ‌العالمیه در جمهوری دموکراتیک کنگو در ادامه خاطر نشان کرد: همه باید در راستای تشکیل حکومت بزرگ حضرت ولیعصر(عج) تلاش کنیم و در گروه سربازان واقعی امام زمان(عج) باشیم./842/202ب1

ارسال نظرات