۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۸۵۹۶۵
مسؤول دبیرخانه کرسی آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان خبرداد؛

برگزاری 15 کرسی آزاد اندیشی در سال 94

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناجی با اشاره به برگزاری سی و دومین نشست شورای مرکزی کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی و نقد و مناظره حوزه علمیه اصفهان، گفت: در این نشست اعضا برای برگزاری حداقل 15 کرسی آزاد اندیشی در سال 1394به توافق رسیدند.
حجت الاسلام ناجي اصفهان

حجت الاسلام علیرضا ناجی، مسؤول دبیرخانه کرسی آزاد اندیشی حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به برگزاری سی و دومین نشست شورای مرکزی کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی و نقد و مناظره حوزه علمیه اصفهان، گفت: در این نشست که با حضور حجج اسلام محمد قطبی، محسن جلالی، بهرامی، فراهینی، فرزین، ملکی و آقای راهدان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اعضا برای برگزاری حداقل 15 کرسی آزاداندیشی در سال 1394 به توافق رسیدند.

 

 

وی با بیان این که این دبیرخانه نخستین گروه شکل گرفته در سراسر حوزه های علمیه کشور است که به طور جدی به اجرای کرسی های آزاداندیشی در سطح حوزه علمیه پرداخته است، گفت: شیوه کار این دبیرخانه به دو صورت طلبه محور و استاد محور در نظر گرفته شده است.

 

 

مسؤول دبیرخانه کرسی آزاد اندیشی از برگزاری 13 کرسی آزاداندیشی با همکاری مدارس علمیه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: امسال حداقل 15 کرسی آزادندیشی در دستور کار این دبیرخانه است و در سطح مدارس حوزه علمیه اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

وی از تصویب موضوع چند کرسی آینده با توجه به درخواست های رسیده از طرف مدارس علمیه خبر داد و گفت: انتخاب خبرگانی در نظام ولایت فقیه و نظام سکولاریسم، سبک زندگی طلبگی در پوشش، داعش فتنه مذهبی یا سیاسی و نشانه شناسی در رسانه های آخرالزمانی عناوین برخی از کرسی های آزاد اندیشی است که به زودی برگزار خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام ناجی در پایان با اشاره به این که تا به امروز 28 کرسی آزاد اندیشی در حوزه های علمیه اصفهان برگزار شده، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و تباید نظر به سایت دبیرخانه دائمی به نشانی www.morsalat.ir/korsi مراجعه کنند./939/302/ب1

ارسال نظرات