۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۸۵۹۹۵

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین آل کاظمی در شهرستان نورآباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی، از مفاخر استان لرستان در شهرستان نورآباد برگزار شد.
بزرگداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی، از مفاخر استان لرستان، نویسندگان و پژوهشگران برجسته استان، شب گذشته با حضور جمعی از مسؤولان استانی در شهرستان نورآباد برگزار شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آل کاظمی بیش از 150 اثر را به ویژه در حوزه دینی و معارف اسلامی به یادگارگذاشته است.

آخرین اثر ایشان تفسیر هشت جلدی قرآن کریم بر اساس روایات ائمه است که بصورت روایی ذیل هر آیه به تفسیر آن پرداخته و این کتاب هم اکنون در زیر چاپ قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل کاظمی در راه هدایت مردم و گسترش مکتب امام صادق(ع)منشأ خدمات بزرگی در استان لرستان و استان کرمانشاه بوده است.

گفتنی است، نمایندگی دو دوره مجلس شورای اسلامی، امامت جمعه پاکدشت به حکم امام راحل به مدت 15 سال، تأسیس حوزه علمیه پاکدشت از دیگر مسؤولیت های مرحوم آل کاظمی است.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی، فرزند مرحوم آیت الله شیخ فرج الله کاظمی، در سن 69 سالگی بر اثر بیماری هفته گذشته، در یکی از بیمارستان های تهران دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت./9459/202/ب3

ارسال نظرات