۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۸۶۰۰۴
با حضور آیت‌الله حیدری؛

دروس سال‌تحصیلی جدید مدرسه علمیه الغدیر آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به این که در این مدرسه علمیه نزدیک به 117 طلبه از پایه یک تا هفت در سال تحصیلی 95-94 مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه الغدیر با حضور آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز برگزار خواهد شد.
آيين افتتاحيه سال تحصيلي مدرسه علميه الغدير

حجت الاسلام مصطفی فرطوسی معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری نشست های فصلی با موضوع های متنوع و گوناگون در این مدرسه علمیه ابراز داشت: در سال جاری با توجه به آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی شده که نشستی با حضور اساتید حوزه علمیه و متولی آن برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نشست ها اساتید نکات و مطالب مورد نیاز و صلاحدید خود را بیان می کنند که بتوان گام مؤثری را در جهت پیشرفت کیفی سطح علمی دانش پژوهان علوم اسلامی و درسی و افزایش کمی و آماری آنها داشته باشیم و در جلسات بعدی نتیجه و خروجی آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در سال جاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان طرحی را با رویکرد اختصاص پنج دقیقه پیش از آغاز کلاس های درسی با موضوع آیات و روایات اخلاقی ابلاغ کرده است، افزود: در این طرح سعی می شود که طلاب در پایان سال تحصیلی بتوانند آیات و روایات اخلاقی را فرا گیرند و آنها را حفظ و عملیاتی کنند.

حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به این که در این مدرسه علمیه نزدیک به 117 طلبه از پایه یک تا پایه هفت در سال تحصیلی 95-94 مشغول به تحصیل خواهند شد، ادامه داد: نشست اساتید حوزه علمیه الغدیر اهواز با حضور آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و متولی این مدرسه در تاریخ 19 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز افزود: آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه الغدیر نیز در تاریخ 21 شهریورماه سال جاری با سخنرانی آیت الله حیدری و طلاب این مدرسه علمیه برگزار خواهد شد./9453/302/ب3

ارسال نظرات