۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۸۶۰۷۹
مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه:

حوزه‌های علمیه محل نشر عقاید اصیل اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه سنقر، حوزه های علمیه را محلی برای نشر عقاید اصیل اسلامی دانست و گفت: حوزه های علمیه وظیفه خطیری در تبیین دین مبین اسلام داشته و مبلغان حوزوی باید در پی تثببیت تمدن اسلامی در جهان باشند.
حجت الاسلام حبيب الله موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر ظهر امروز با حضور حجج اسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه، شمس الله برقراری امام جمعه شهرستان سنقر، یوسف احمدی مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه 1 استان و دیگر مسؤولان حوزوی برگزار شد و حجت‌الاسلام مجید بنی عامری به سمت مدیریت حوزه علمیه شهرستان سنقر منصوب و از زحمات حجت الاسلام صادق ایرانی تقدیر به عمل آمد.


حجت‌الاسلام موسوی، مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه با تقدیر از عملکرد حجت الاسلام ایرانی، حوزه های علمیه را جایگاه نشر عقاید اصیل اسلامی دانست و اظهار داشت: حوزه های علمیه وظیفه خطیری در تبیین دین مبین اسلام داشته و مبلغان حوزوی باید در پی تثببیت تمدن اسلامی در جهان باشند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: حوزه های علمیه باید جایگاه معنویات باشند و طلاب همواره باید به دنبال کسب معارف دینی بوده و هیچ فرصتی را در کسب معرفت از دست ندهند.


وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه همواره نقشی پر رنگ در نشر ارزش های اسلامی و رفع شبهات و ابهامات در میان مردم را داشته اند و باید این رسالت را به خوبی به انجام برسانند.


مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه نقش حوزه های علمیه را در اشاعه فرهنگ اسلامی بی‌بدیل خواند و ابراز کرد: با وجود شرایط موجود و تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام، حوزه های علمیه می توانند فرهنگ اسلامی را در جامعه نهادینه کرده و حتی این فرهنگ را به سایر کشورها صادر کنند و دین اسلام ناب محمدی را به همگان باز شناسند.


حجت الاسلام موسوی با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام بنی عامریان، عنوان داشت: امید است تمام توان خود را در جهت پیشرفت روز افزون سطح حوزه علمیه شهرستان سنقر بکار بندید و در این راه توفیق روزافزون کسب کنید.


وی در پایان از زحمات حجت الاسلام محمد قاسم احمدی، مدیر دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه و مدیر اسبق حوزه علمیه سنقر نیز تجلیل کرد.


شایان ذکر است، حجت الاسلام صادق ایرانی به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منصوب شد./857/202/ب2

ارسال نظرات