۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۱۳۱

مجلس بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت الله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی ایران در تبریز برگزار خواهد شد.
شهيد مدني

حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: آیین بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت الله مدنی پنج شنبه هفته جاری 19 شهریور ماه از ساعت 11تا 13 در مسجد مقبره تبریز برگزار می شود.


وی با بیان این‌که تبیین و تشریح زندگی نامه و ویژگی های شخصیتی بزرگانی همچون آیت الله مدنی برای نسل جوان ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام، اسوه اخلاق برای همه مردم بود که عمر پربرکت خود را در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی سپری کرد.


حجت الاسلام تقی‌زاده سالروز شهادت آیت الله مدنی را بهترین فرصت برای تجدید میثاق با این آرمان ها و اصول انقلاب و نظام دانست و افزود: شهید مدنی ذوب در ولایت بود و همواره خود را خادم ملت و امام می دانست، تواضع و فروتنی این عالم جلیل‌القدر نیز زبانزد خاص و عام بوده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی قدرشناسی از مجاهدت شهدای محراب و علمای رزمنده را وظیفه همه اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.


وی با اشاره به این‌که مدیران و مسؤولان نظام، فرصت خدمتگزاری به ملت را به واسطه خون شهدا بدست آورده اند، گفت: باید توجه کنیم که مقام و منصب های امروزی حاصل شهادت بزرگ های نظام از جمله شهید مدنی است و باید در شأن و منزلت این شهدا، آیین های بزرگداشت برگزار شود.


حجت الاسلام تقی زاده در پایان از عموم مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید مدنی در تبریز دعوت کرد و از رسانه ها خواست تا با اطلاع رسانی جامع و مفید از وقایع انقلاب اسلامی و انتشار زندگی نامه های شهدای گرانقدر نسل جوان و جدید را بیش از پیش در جریان این وقایع قرار دهند./935/302/ب3

ارسال نظرات