۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۶۲۱۱
امام جمعه قلع گنج:

روحانیان نقش مهمی در رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به جامعه دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قلعه گنج کرمان با بیان این که روحانیان باید سخنان ولایت فقیه را به مردم برسانند، گفت: روحانیت به عنوان عضو فعال درزمینه فرهنگی می توانند نقش مهمی در رابطه با رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به مردم باشند تا صحبت های ایشان را در جامعه، به مطالبات عمومی تبدیل کنند.
روحانيت

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه قلع گنج در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود با مسؤولان و مردم، گفت: بررسی کردن سخنان معظم‌له و گفتن آن ها به جوانان از وظایف مسؤولان و گروه های خاص جامعه است.

وی افزود: بصیرت و استقلال داشتن سخنان رهبر معظم انقلاب یکی از نقاط مثبت این مرجع تقلید بوده که می تواند انسان ها را به سمت دین و آشنا کردن مبانی دین اسلام دعوت کند.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به مهم ترین قسمت صحبت های رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: موضوع برجام یکی از دغدغه هی این بزرگوار محسوب می شود که فرمودند، مسأله ی برجام یکی از وظایف مهم دولت و مجلس است که باید با دقت آن را بررسی کنند و از منافع ملی کشور دفاع کنند.

وی با توجه به این که دشمن با سخنان رهبر معظم انقلاب کوبیده می شود، اظهار داشت: جملات معظم‌له در دیدار مسؤولان و مردم نشان دهنده ی یک بیدار باش برای تمام مسلمین است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب موضع خود را در مورد برجام با دقت مطرح کردند و گفتند که مسأله ی برجام باید به مجلس رود تا در آن جا روی این موضوع نتیجه بگیرند.

حجت السلام رضوانی با بیان این که روحانیان باید سخنان ولایت فقیه را به مردم برسانند، تأکید کرد: روحانیت به عنوان عضو فعال درزمینه ی فرهنگی می توانند نقش مهمی در رابطه با رساندن پیام مقام معظم رهبری به مردم باشند تا صحبت های ایشان را در جامعه، به مطالبات عمومی تبدیل کنند.

وی افزود: ملت باید با آگاهی کامل در تمام صحنه ها حضور داشته باشد و بصیرت کافی را در مورد تمام موضوعات اعم از انتخابات برای خود داشته باشد و بهترین نتیجه و تصمیم را بگیرند که هم برای خود و کشور مفید باشد.

وی در پایان گفت: یک مسلمان باید روحیه ی دفاع از مظلوم را در زندگی خود داشته باشد همان طور که رهبر معظم انقلاب دفاع از مظلوم را یک وظیه دینی برای تمام ملت ها می دانند./972/302/ب3

ارسال نظرات