۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۸۶۲۱۸
آیت الله علما:

دشمنان به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید والامقام غلامرضا سیاه کمری گفت: دشمنان از روحیه شهادت طلبی جوانان انقلاب و اسلام وحشت دارند از این رو از طریق هجمه های فرهنگی به دنبال از بین بردن و سست کردن این ویژگی مهم هستند.
ديدار با خانواده شهيد سياه کمري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با خانواده شهید والامقام غلامرضا سیاه کمری دیدار کرد.


آیت الله علما با اشاره به سطح تحصیلات علمی شهید و علاقه وی به اسلام، انقلاب و شهادت عنوان داشت: شهید سیاه کمری از برجستگی فوق العاده‌ای برخوردار است، قطعأ شهدا آسمانی بودند و نزد خداوند متعال دارای جایگاه و مقام خاصی هستند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: نظام و انقلاب به پشتوانه مجاهدت و ایثار شهدا این‌گونه استوار و پابرجا باقی مانده است و به پیشرفت های خود در تمام عرصه ها ادامه می‌دهد.


وی در ادامه بیان داشت: شهدا نه تنها در ایران بلکه دنیای اسلام را تحت تأثیر خود قرار دادند و امروزه شاهد تأثیرات مثبت و سازنده مجاهدت و ایثار شهدا هستیم.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهادت و روحیه شهادت طلبی دشمن را رنج می‌دهد، اظهار داشت: استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب به شدت از پرورش روحیه شهادت طلبی و انس جوانان با شهدا و ائمه اطهار(ع) احساس خطر می کنند لذا برای قطع کردن و خشکاندن ریشه اسلام دست به هر جنایتی خواهند زد.


وی به تحرکات گروهک های تروریستی در منطقه اشاره و ابراز کرد: داعش و فرقه هایی که تحت سلطه و آموزش استکبار جهانی به جنایات خود ادامه می دهند تنها ارزش های اسلام را پایمال می کنند، قطعأ گروهک های خبیث تروریستی با عنایات پروردگار و سربازان گمنام امام زمان (عج) نابود خواهند شد.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم مسیر و هدف شهدا را دنبال کنیم و نگذاریم کوچک ترین خدشه ای به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود و همواره در راه اسلام با تقویت روحیه شهادت طلبی در خود، به جهاد در راه خداوند متعال ادامه دهیم.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان یادآور شد: شهدا با فکر والا و با نشاط به تمام امور رسیدگی می کردند، این عزیزان برای نظام سرمایه هستند، سبک کاری و فکری شهدا قابل بیان نمی باشد و در هیچ کتابی نمی گنجد، باید سیره اخلاقی شهدا را الگو و سرلوحه کار خود قرار داد.


شایان ذکر است، در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حوزه های علمیه برادران، رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس و جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه به همراه نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با خانواده شهید سیاه کمری دیدار کردند.


گفتنی است، شهید والامقام غلامرضا سیاه کمری در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل شد./857
/202/ب2

ارسال نظرات