۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۶۲۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

آموزش، زیربنای توسعه پایدار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری دوره‌های آموزشی را امری مؤثر در جهت ارتقای فعالیت کارکنان در عرصه های گوناگون بیان کرد و گفت: آموزش زیربنای توسعه پایدار است.
کارگاه آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در برگزاری کارگاه دو روزه آموزش حقوق اداری، در جمع کارکنان این نهاد گفت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی پیشرفت در حوزه کاری است.

وی آموزش را زیربنای توسعه پایدار بیان کرد و افزود: هدف آموزش برای توسعه پایدار، توانمندسازی کارکنان و جامعه در فهم و درک مسؤولیت‌پذیری و داشتن مسؤولیت برای ایجاد آینده‌ای پایدار است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه در جوامع پیشرفته عنوان داشت: این بررسی نشان می دهد که کشورهای پیشرفته از آموزش توانمند و کارآمد برخوردار هستند.

وی با بیان این که مسؤولان و کارکنان با همکاری و همدلی باید در جهت پیشرفت کار در عرصه های گوناگون قدم بردارند، افزود: همکاری و وحدت در عرصه های گوناگون رمز موفقیت یک نهاد و اداره است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر توجه کارکنان به اهداف سازمان یادآور شد: هماهنگ و همسو نمودن کارکنان با سازمان امری است که برای تحقق اهداف سازمان و دستیابی به سیاست و خط‌ مشی‌های تعیین شده دارای اهمیت است.

وی با بیان این که پیشرفت های شغلی در گرو همکاری کارمندان یک نهاد است، عنوان کرد: با ایجاد همدلی و همزبانی باید در جهت جلب رضایت مردم و برای عملی شدن اهداف سازمان تلاش جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، افزود: خدمتگزاری به مردم جامعه حد و مرزی ندارد.

وی با تأکید بر نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع اظهار داشت: با تعامل یکدیگر تلاش کرد زمینه های شکوفایی بیشتر سازمان فراهم شود./9451/202/ب3

ارسال نظرات