۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۸۶۳۳۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همدلی راهبردی برای جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، ملت ایران را مردمی هوشیار و بیدار دانست و با تأکید بر این که مردم کشورمان اجازه کوچکترین تحرک و نفوذ دشمن به کشور را نخواهند داد، گفت: وحدت و همدلی مهم ترین راهبرد و استراتژی کشور برای جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمن به کشور است.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهر نور با بیان که نظام اسلامی از عزت و اقتدار والایی برخوردار است، گفت: ایران اسلامی قدرت نظامی ارزنده ای دارد که ارتش و سپاه به بهترین نحو ممکن در حال آمادگی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که همگان شاهد هستیم پس از دوازده سال مذاکرات سخت و نفس گیر با کشورهای قدرتمند و بی منطق دنیا کار مذاکرات به جای مطمئنی نرسیده است، بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این مذاکرات از سوی کشور ما و مجلس آمریکا وضعیت معلومی ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعضی از مقامات و چهره های سیاسی و نظامی غرب مطالب بغض آلود و تهدیدآمیزی علیه نظام اسلامی مطرح می کنند که در راستای تحقق اهداف و خواسته های آنان است.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و شخصیت های خودفروخته آمریکایی مسائلی چون کاهش اقتدار جمهوری اسلامی و جلوگیری از نفوذ منطقه ای و تغییر رفتار ایران را مطرح می کنند که نشانگر ضعف آنان است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکباری به دنبال بازرسی های مهم و حساس از مراکز مورد نظر در کشورمان هستند، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با فعالیت های خود به اهداف و خواسته هایشان دست پیدا کنند که باید بدانند ملت ایران اسلامی مقاوم و استوار است.

 

وی ادامه داد: ملت ایران فرش قرمز برای ایادی استکباری پهن نکرده است و ملت ایران مردمی بصیر هستند که همواره در برابر ایادی استکبار جهانی به بهترین نحو ممکن مقاومت و ایستادگی دارند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: مردم ما در همه دوران ها در مسیر ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی قرار دارند و فریب نقشه های شوم دشمنان را نمی خورند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش 36 ساله غرب برای تضعیف نظام اسلامی و شکست های متعدد آنها در برابر ملت بیدار اسلامی، افزود: مردم کشورمان همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و ذره ای نیز از این آرمان های مقدس کوتاه نخواهند آمد.

 

وی ملت ایران را مردمی هوشیار و بیدار دانست و با تأکید بر این که مردم کشورمان اجازه کوچکترین تحرک و نفوذ دشمن به کشور را نخواهند داد، تأکید کرد: وحدت و همدلی مهم ترین راهبرد و استراتژی کشور برای جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمن به کشور است.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که وجود ولایت فقیه سرمایه ای بزرگ و گرانبها برای نظام اسلامی است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در همه زمان ها با تدابیر و فرامین ارزشمند خود راهگشای تحقق عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار می دهد که برای تحکیم و ترویج آرمان های والای نظام اسلامی نیازمند آن هستیم.

 

وی با بیان این که رهبری شجاع، بیدار و مقتدر نظام اسلامی در شرایط کنونی به دلیرمردان ارتش و نیروهای همیشه آماده نظامی فرمان تقویت نیروها در همه سطوح را صادر کردند، گفت: رهبری دستور آمادگی کامل قوای نظامی و تهیه تمام امکاناتی که دشمنان را مرعوب و هراسان می کند را اعلام کردند.

 

امام جمعه چمستان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مانور ثارالله در کشور اشاره کرد و با بیان این که این مانور بار دیگر قدرت دفاعی کشور را به دشمنان نظام اسلامی نشان داد، افزود: بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی های بارز ملت ایران است که لحظه های از شیطنت های ایادی استکباری غافل نیستند./950/202/ب3

ارسال نظرات