۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۳۳۶
از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛

41 کرسی علمی ترویجی در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تفاهم‌نامه همکاری با آموزشکده علوم انسانی پاریس و برنامه‌ریزی برای برگزاری چهل و یک کرسی علمی، ترویجی در نیمه دوم امسال از برنامه‌های این هفته پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بوده است.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

محمد حسین کاظمی زاده، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با آموزشکده علوم انسانی پاریس اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در پی بازدید بازدید دکتر محمود دلفانی، رئیس آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی پاریس از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه صورت گرفت.

 

وی افزود: بر اساس مفاد این تفاهم نامه قرار است میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی پاریس، همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک صورت بگیرد.

 

کاظمی زاده ابراز داشت: پژوهش‌های کاربردی و نگارش دانش نامه تحلیلی تاریخ ایران و برگزاری «کنگره بین المللی دانش نامه تاریخ ایران» از دیگر موضوعات همکاری این تفاهم نامه است.

 

وی افزود: برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی در ایران و فرانسه و دوره‌های آموزشی مشترک و کاربردی در حوزه روش شناسی علوم انسانی از دیگر اهداف تفاهم‌نامه مشترک میان پژوهشگاه و آموزشکده عالی روش شناسی علوم انسانی پاریس است.

 

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برای نیمه دوم امسال، برگزاری چهل و یک کرسی علمی، ترویجی را طراحی کرده‌ایم که امید است عملیاتی شود.

 

وی گفت: برای برگزاری چهل و یک کرسی علمی، ترویجی در باقیمانده سال با دبیرخانه حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی هماهنگی شده است و پس از کسب موافقت آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته‌ است.

 

کاظمی زاده افزود: قرار است در حوزه‌های مختلف علوم انسانی همچون، روانشناسی، مدیریت، علوم سیاسی، علوم تربیتی، حقوق، فلسفه، تاریخ و دیگر علوم، کرسی‌های علمی، ترویجی را راه‌اندازی کنیم./908/ت302/ی

ارسال نظرات