۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۸۶۳۶۵

سلسله همایش های «نشاط اسلامی در خانواده» در بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله همایش های نشاط اسلامی در خانواده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مدت سه روز در شهرستان بیرجند برگزار می شود.
 سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سلسله همایش های نشاط اسلامی در خانواده با هدف معرفی عوامل نشاط اسلامی در میان اعضای خانواده به مدت سه روز در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

این همایش ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، استانداری و با همکاری دفتر امام جمعه بیرجند برای خانواده‌های بیرجندی و عموم علاقمندان برگزار می شود.

 

این همایش ها از 18 شهریور ماه به مدت سه روز در استان با محوریت اصول شیرین سازی زندگی بر اساس سیره فاطمی، احترام متقابل میان زوج ها، احترام به اقوام طرفین، به کار بردن الفاظ زیبا و محبت آمیز در خطاب قرار دادن زوجین و توجه به سخنان همسران خواهد بود.


همچنین لزوم آموزش مهارت‌های زندگی مشترک قبل از شروع زندگی، علل افزایش آمار طلاق در کشور که هم اکنون در مرز هشدار قرار گرفت و عدم آموزش جدی مهارتهای زندگی از جمله مباحثی است که در این همایش ها برای شرکت کنندگان عنوان خواهد شد.

 

این همایش از روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در محل تالار علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی آغاز شده و در روز پنج‌شنبه ساعت 8 صبح نیز در این تالار علامه فرزان ادامه خواهد داشت و سومین جلسه این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء در روز جمعه در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است، به شرکت کنندگان در این کارگاه از سوی فرهنگ و ارشاد گواهینامه پایان دوره اعطا شده و حضور در این همایش برای کارمندان هم به منزله دوره آموزشی سنوات خدمت در نظر گرفته خواهد شد./968/203/ب2

ارسال نظرات