۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۴۱۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

دولت از برخورد شعاری با مسأله اقتصاد مقاومتی پرهیز کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد، گفت: دولت باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب بهره گیرد.
امام جمعه جويبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جویبار، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، استاد حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهر جویبار با بیان این که آمریکا یک کشور عهدشکن است که در طول تاریخ ترحمی بر دشمن و دوست خود ندارد، گفت: این کشور در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارد.

 
امام جمعه جویبار با اشاره به این که نباید به کشور آمریکا دل ببندیم و نیاز است تا راه خود را برویم، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با اتکا بر سرمایه های عظیم مادی و معنوی امری مهم و اساسی است که باید در این مسیر مهم حرکت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایادی استکباری با تلاش های خود به دنبال ایران هراسی و تهمت های ناروای دستیابی به بمب هسته ای هستند و این یک برچسب ناجوانمردانه است که در قالب قطعنامه های شورای امنیت شکل گرفت و به لطف الهی با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش های مسؤولان مذاکره کننده منتفی شد.

 

حجت الاسلام قلی پور ادامه داد: نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشورهای در حال توسعه و استحاله درونی آن ها از سیاست های دائمی جبهه استکبار جهانی است.

 

امام جمعه جویبار با بیان این که آمریکا می خواهد با تلاش های شوم نخبگان، سیاستمداران و اقشار مختلف را در قالب موافق و مخالف به جان هم بیاندازد، گفت: هدف اصلی ایادی استکباری در راستای شکستن صفوف مستحکم ملت و عزم آن ها برای ادامه مسیر انقلاب است تا بتواند ضربه نهایی را بزند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی به بهترین نحو ممکن در صحنه حضور دارد و فریب نقشه های شوم ایادی استکباری را نمی خورد.

 

وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد، گفت: اقتصاد مقاومتی حقیقتی است که در طول سال های انقلاب اسلامی به صورت های مختلف به آن عمل شده است.

 

امام جمعه جویبار ادامه داد: در شرایط کنونی بعد از توافق هسته ای نیاز است از همه ظرفیت های کشور در راستای شکل دهی به اقتصاد مقاومتی با استفاده از فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.

 

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ایران اسلامی سرشار از دانشمندان جوان، نخبگان و سیاستمداران انقلابی و ولایت مدار است، گفت: همه ما باید در راستای بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم و قدر این فرصت های ارزنده را دانسته و به بهترین نحو ممکن از آن بهره گیری کنیم.

 

وی با اشاره به این که خدمت به مردم سرلوحه کاری مدیران قرار داشته باشد، افزود: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای دائمی و نمونه های مدیریت جهادی هستند که با دغدغه خدمت به مردم و دشمن ستیزی گام برداشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند که نیاز است در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی گام های ارزنده ای برداشته شود./950/202/ب1

ارسال نظرات