۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۸۶۴۶۳
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا و جبهه کفر جهانی بدانند سیاستگذار ما خداست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در حرم رضوی گفت: آمریکای پلید و جبهه کفر جهانی بدانند؛ والی، ولی و سیاستگذار ما خداست و سیاستگذاری و خط و نشان ننگ آمیز لذت بار آن ها را قبول نداریم.
حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناصري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی هفدهم شهریور ماه درجمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم در صحن جامع رضوی اظهار کرد: بنابر حدیث سلسلةالذهب انبیا بشریت را به توحید، یکتاشناسی، یکتایی مداری، یکتایی و تبلور اسماء حسنی الهی دعوت کرده اند.

 

وی تصریح کرد: توحید خالص کامل وحیانی قرآنی چهار رکن دارد که اگر کسی این این چهار رکن را با هم داشته باشد، موحد است و در غیر این صورت به نوعی شرک گرفتار می شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رکن اول اعتقاد به خالقیت خدا و لااله الاالله است که خالقی جز خدای یگانه وجود ندارد؛ تمام هستی، زمین و آسمان، جامدات، نباتات را خداوند خلق کرده است.

 

وی افزود: رکن دوم ربوبیت خداوند که رب و مربی عالم است؛ مدیر و مدبری جز خدای یگانه در پهنه عالم هستی نیست و همه عالم را او تدبیر می کند، و رکن سوم باور لامعبود الا الله و معبودیت خدا یعنی هیچ معبودی جز خدای یگانه قابل ستایش نیست.

 

حجت الاسلام ناصری با بیان این که این سه رکن زیاد حائز اهمیت نیست، خاطرنشان کرد: مسأله خالقیت خدای متعال را بت پرستان و مشرکان مکه قبول داشتند و می دانستند که بت ها و مجسمه سنگینی قادر به خلق جهان و انسان ها نیستند و خدایی وجود دارد که خالق آن است.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین شیطان مسأله عبادت و پرستش خدا را پذیرفته و شش هزار سال عبادت کرده بود، خالقیت و ربانیت خدای یکتا را نیز قبول داشت که خدایا تو خالق، مربی و پرورگار من هستی.

 

شرایط اصلی موحد بودن

وی قبول نداشتن رکن چهارم را باعث رانده شدن شیطان از درگاه الهی بیان کرد و گفت: والی و ولی، متولی، آمر و ناهی، سیاست گذار، قانوگذار و رب تشریعی جز ذات اقدس حضرت حق نیست.

 

حجت الاسلام ناصری تأکید کرد: موحد باید ولایت و حاکمیت خدا را در عرصه زندگیش بپذیرد؛ سنت های الهی که در قرآن و احکام اسلامی که در مبانی دینی از سوی خدا مطرح شده است را باید قبول داشته باشد، یک مرکز را برای قانونگذاری و سیاستگذاری بپذیرد.

 

وی با بیان این که اگر در کنار سه رکن اول چهارمین رکن را قبول داشته باشیم، موحد هستیم، اظهار کرد: در زراعت، تجارت، سیاست، ادارات، مجامع علمی، مجلس و دولت، مجالس شادی و عزا، سیاست های مدنی و روابط خانوادگی بپذیریم که ولی و سیاست گذار ما اوست، نه غرب و شرق، مدهای ماهواره ای، قیافه های غربی، سیاست بازان غرب و شرق و هواهای نفسانی.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که اله و خدای خویش را هوی و هوس، امیال نفسانی، منافع شخصی، آداب طایفه ای اش قرار داد نمی تواند لااله الا الله را بپذیرد، حتی اگر نماز هم بخواند و در نماز این ذکر را بگوید.

 

ازدواج؛ یکی از راه های شناخت خدا

وی تصریح کرد: خداوند فرموده است که برای شناخت من شاهد عقد زوج ها باشید یعنی ببینید قدرت من خدا را که چگونه مودت و محبت را در دل زوجی که از جنس مخالف خلق کردم، قرار می دهم، در واقع مجلس عروسی که سنت و سیره نبوی است به عنوان راهی برای شناخت خداوند مورد تأکید قرار گرفته است متأسفانه امروز برخی آن را به گناه آلوده می کنند.

 

حجت الاسلام ناصری افزود: رقص، نعره مستانه و مشروب خواری گاهی دامن گیر مجالس عروسی است و افراد از نبود گشت 110 ابراز خوشحالی می کنند در حالی که گناه اثر وضعی دارد؛ فردی که در آن مجلس مشروب می خورد، می رود اما گناه آن دامن گیر زوجی می شود که مجلس عروسی برای آن ها برگزار شده بود.

 

به گفته وی تعصب و غیرت دینی موحد می سازد جان فرد موحد چه تهدید و چه ترغیب به سوی حق تعالی است.

 

ازدواج سفید در مقابل ازدواج اسلامی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خانواده سنگ بنای زندگی جمعی است و اسلام به خانواده به شدت توجه دارد اما دشمنان به اشکال مختلف برای شکستن فضای معنوی خانواده تلاش می کنند؛ ازدواج سفید مقوله ای است که اخیر از سوی جبهه کفر و از جانب دشمنان ما در این خصوص مطرح شده است، البته سیاه، ننگین و بدعاقبتی است اما آن را سفید تلقی می کنند.

 

وی افزود: در این نوع ازدواج دختر و پسر بدون هیچ گونه مقدمات سنتی و مذهبی یک زندگی دونفره را آغاز می کنند که صددرصد حرام است و متأسفانه به بهانه تشریفات بالایی چون جشن عروسی و جهیزیه های چشم گیر از ازدواج اسلامی گریزان هستند در حالی که این تجملات و تشریفات در مسیر اسلام و سنت پیغمبر(ص) نیست.

 

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: ما به لااله الا الله معتقدیم؛ جهان بشنود، امریکای پلید و جبهه کفر جهانی بداند ما مسلمانان ولی جز خدای یگانه نداریم؛ والی، ولی و سیاستگذار ما خداست، شما برای خود می گویید که کدخدای دهکده جهانی هستید و سیاستگذاری، خط و نشان ننگ آمیز لذت بار در حوزه استحفاظی قوانین، سنن وحیانی و الهی دارید.

 

راه رسیدن به ولایت الهی

وی تصریح کرد: گفتن تنها نیست عمل و اخلاص هم مطرح است که راه رسیدن به ولایت الهی امام رضا(ع) است؛ وگرنه داعش بدبخت که در حال آدم کشی است و در مساجد بمب می گذارد خود را نیز موحد و «یاعلی» و «یا حسین گویان» را مشرک می داند، در حالی که خود بازیچه استکبار است و همچون سگ زنجیره ای استکبار درون جامعه اسلامی شر را به راه انداخته است که مفهوم خدا را منهای امام رضا و منهای امام علی درک می کند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سوره حمد که عصاره تمام قرآن است بیان می کنیم «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقیمَ، صِراطَ الَّذینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَ لاَ الضَّالِّینَ» یعنی خدایا ما را به راه راست هدایت کن، راه کسانی که به آن ها نعمت دادی همانند انبیا و پیروان راستین آن ها چون پیامبر، حضرت علی و سایر معصومان. نه آنان که مورد خشم تو  قرار گرفته اند و نه گمراهان.

 

نماز؛ سنبل رابطه با خدا

وی در ادامه سخنان خود با بیان فلسفه خلقت ما اظهار کرد: در چنین شبی یعنی دحوالارض زمین برای بشر نمود پیدا کرد تا از مسیر عبادت و ولایت به اقیانوس هویت الهی برسد، خداوند عالم را در اختیار ما گذاشت، بهترین لوازم، امکانات و ادوات زندگی را در اختیار انسان نهاد.

 

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: به فرموده خداوند همه چیز را در این عالم برای توی آدم رقم زدم اما تو را برای خودم و خدایی شدن، عین الله شدن و فارغ از خود شدن آفریدم؛ انسان جلوه الهی، ملکوتی و ربانی خود خداوند است که از طریق صلاة و زکات می تواند به خدا برسد؛ صلاة؛ سجود محور وجود و سنبل رابطه با خدا است و زکات خدمت خالصانه و صادقانه به به خلق خدا است./1308/201/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
بهتر بود بگویم : سیاستگذار ما دستورات خداست
0
0