۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۸۶۴۶۶
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

راهبردهای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان این که راهبردهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است، گفت: پیمودن مسیرهای دیگر از دست رفتن زمان و هدر رفت بیت المال را به دنبال دارد.
حجت الاسلام عليرضا سليمي، عضو فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز سه شنبه 17شهریور، در پنجمین همایش تکریم کارفرمایان نمونه تأمین اجتماعی استان مرکزی در اراک بیان داشت: باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در کوتاهترین زمان ممکن کشور را از مشکلات اقتصادی رها کرد.

 

عبور از مشکلات کشور در گرو برنامه ریزی های مدبرانه و بدون نقص

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان این که راهبردهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است، گفت: پیمودن مسیرهای دیگر از دست رفتن زمان و هدر رفت بیت المال را به دنبال دارد.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که عبور از مشکلات کشور در گرو برنامه ریزی های مدبرانه و بدون نقص است خاطر نشان کرد: در غیر این صورت نه تنها مشکلی از اقتصاد کشور حل نمی شود بلکه روز به روز نیز به آن اضافه می شود.

 

حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: در سالی که مزین و به نام همدلی و همزبانی دولت و مردم نام‌گذاری شده است، باید به منظور تقویت تولید ملی با همدلی و همزبانی گره از مسیر تولید را باز کنیم.

 

اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده مناسب از ظرفیت‌ها

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی سلیمی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را در گرو استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و منابع ملی و انسانی کشور دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی باید از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کند.

 

حجت الاسلام سلیمی با بیان این که ظرفیت های صنعتی و کشاورزی عظیمی در نقاط مختلف ایران اسلامی وجود دارد افزود: ایران اسلامی با وجود چهار میلیون و 700 هزار دانشجو، از منابع انسانی غنی برخوردار است و از لحاظ ذخایر نفت و گاز و سایر معادن نیز از اولین کشورهای جهان هستیم.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در یکسال گذشته یک میلیون شغل را از دست داده‌ایم، افزود: تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی بخشی به واسطه تصمیمات ناهماهنگ و بخشی به دلیل سیاست‌های کلان کشوری رخ داده است و ‌استان مرکزی نتوانسته سهم خود را از توسعه ملی اخذ کند.

 

شایان ذکر است، پنجمین همایش تکریم کارفرمایان نمونه تأمین اجتماعی استان مرکزی با شعار «همراهی و همدلی کارفرمایان و کارگزاران، تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» برگزار شد./842/202/ب1

ارسال نظرات