۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۸۶۵۰۱
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام:

کمیسیون ویژه برجام یکشنبه آینده میزبان ظریف و جلیلی

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیسیون ویژه برجام با اشاره به برنامه­های هفته آینده کمیسیون برجام از حضور آقایان لاریجانی، ولایتی، ظریف، جلیلی و وزیران اطلاعات، دفاع و اقتصاد و همچنین رییس کل بانک مرکزی، مسؤولان ستاد مشترک و هوافضا در جلسات کمیسیون ویژه برجام در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه­شنبه و چهارشنبه هفته آینده خبر داد.
سيدحسين نقوي حسيني سخنگوي کميسيون ويژه بررسي برجام در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه  کسی نمی­تواند ایران را از حقوق اصلی خود محروم کند و همه این بخش­ها و سخنان هم، به صورت فیلم موجود است و قابلیت پخش دارد، گفت: آقای جلیلی مطابق نموداری که در جلسه به صورت مکتوب و شفاف ارائه کرد هر صد مورد و بخش­های مختلف را بیان کرد.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه­های هفته آینده کمیسیون برجام از حضور آقایان لاریجانی، ولایتی، ظریف، جلیلی و وزیران اطلاعات، دفاع و اقتصاد و همچنین رییس کل بانک مرکزی، مسؤولان ستاد مشترک و هوافضا در جلسات کمیسیون ویژه برجام در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه­شنبه و چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

 

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام افزود: این کمیسیون صبح یکشنبه آینده میزبان محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه و بعدازظهر همان روز نیز پذیرای سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و مسؤول تیم مذاکره کننده هسته­ای قبلی است تا باقیمانده بحث­های خود را درباره برجام و مذاکرات مطرح کند.

 

نقوی حسینی تصریح کرد: صبح روز دوشنبه آینده آقای عراقچی مهمان این کمیسیون است و اعضا این کمیسیون، بعدازظهر همان روز از تأسیسات هسته ای اراک بازدید خواهند کرد.

 

البته قرار بود این بازدید چهارشنبه این هفته برگزار شود، اما به دلایلی به هفته بعد موکول شد.

 

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در ادامه خاطرنشان کرد: صبح روز سه­شنبه هفته آینده در خدمت تیم اقتصادی دولت خواهیم بود تا ابعاد اقتصادی برجام به ویژه تحریم­ها مورد بحث قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: آقایان طیب­نیا وزیر اقتصاد و دارایی، سیف رییس کل بانک مرکزی، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و همتی مدیرعامل بانک ملی به این جلسه دعوت شده اند.

 

نقوی حسینی گفت: بعدازظهر سه شنبه هفته آینده نیز در خدمت مسؤولان امنیتی و دفاعی خواهیم بود به طوری که در بخش اول این جلسه مسؤولان امنیتی از جمله وزیر اطلاعات حضور خواهند داشت تا ابعاد امنیتی برجام بررسی شود و در بخش دوم نیز میزبان مسؤولان دفاعی و نظامی کشور از جمله وزیر دفاع، مسؤولانی از ستاد کل و فرمانده هوافضای سپاه سردار حاجی زاده خواهیم بود تا پیرامون ابعاد دفاعی و نظامی برجام بحث شود.

 

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: در جلسه صبح چهارشنبه هفته بعد نیز آقای ولایتی مهمان این کمیسیون است تا اعضا، دیدگاه و نظرات وی درباره برجام را بدانند.

 

وی افزود: در دومین جلسه همان روز نیز در خدمت جمعی از حقوقدانان و صاحب نظران حوزه حقوق بین­الملل خواهیم بود تا ابعاد حقوقی برجام بررسی شود.

 

نقوی حسینی همچنین در مورد حضور آقای لاریجانی رییس مجلس در کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: آقای لاریجانی گفتند که حتما در کمیسیون حضور پیدا می­کنند و اشاره داشتند که کمیسیون با جدیت کار خود را ارائه کند./822/د102/ش

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات