۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۸۶۵۰۴
امام جمعه شبستر تأکید کرد؛

ادامه راه امام و شهدا عامل حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ با اشاره به اهمیت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء راهی برای حفظ فرهنگ شهادت در جامعه و ترویج آن فرهنگ والا در میان مردم و جوانان شریف ایران اسلامی است.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در دیدار جمعی از مسؤولان شبستر و اعضاء کنگره سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر با آیت الله محسن مجتهد شبستری، بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تأکید کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور میدان ژاله تهران، ابراز داشت: این حرکت عظیم مردم انقلابی ایران اسلامی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 شد و برای مردم شوری دیگر و انگیزه‌ای بیشتر به ارمغان آورد.

 

امام جمعه شبستر با اشاره به اهمیت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء راهی برای حفظ فرهنگ شهادت در جامعه و ترویج آن فرهنگ والا در میان مردم و جوانان شریف ایران اسلامی است.

 

وی با آرزوی توفیق ادامه راه شهداء و ایثارگران جنگ تحمیلی و شهدای انقلاب اسلامی و تأکید بر پیروی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب ، ادامه داد: این گنگره پیگر بیانات معظم‌له و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تأکید کرد: این کنگره همچنین در ترویج فرهنگ همدلی و همزبانی و هم افزایی تمام ظرفیت های دستگاه های فرهنگی شهرستان برای حرکت در مسیر فرهنگ سازی می باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با دعای حضرت ولی‌عصر(ع) و رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان از توفیقات روزافزون بیشتری در ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت موفق باشیم./854/202/ب3

ارسال نظرات