۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۶۵۶۹
مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:

اتحاد مسلمانان، استکبار را به لرزه درآورده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه در نشست خبری هماهنگی ستاد اربعین حسینی، گفت: اتحاد و یکپارچگی در اربعین حسینی سال گذشته مثال زدنی است.
حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست خبری راه اندازی و هماهنگی ستاد اربعین حسینی پیش از ظهر امروز در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه برگزار شد.


سید مصطفی حسینی مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه اربعین سال گذشته بیش از 20 میلیون نفر وارد کشور عراق شد بیان داشت: ارادت و علاقه مسلمانان به قبور ائمه اطهار (ع) سبب شد که با وجود شرایط سخت از تمام جهان به سمت کربلا و نجف بشتابند.


حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: خوشبختانه در اربعین حسینی با اتحاد و انسجامی که بین مسلمانان ایجاد شد گروهک های تروریستی و استکبار جهانی از حضور میلیونی مسلمانان به وحشت افتاده بودند.


این مسؤول به سفارش های رهبر معظم انقلاب در راستای هماهنگی و ایجاد کمیته های ایجاد شده برای اربعین حسینی پرداخت و ابراز کرد: 9 کمیته برای خدمت رسانی بهتر به زائران ایجاد شده است.


وی به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره و افزود: با توجه به مشکلات موجود در کشور عراق از لحاظ اسکان و زائران و نداشتن امکانات رفاهی ستاد عتبات عالیات تمهیدات لازم را برای رفاه و آسایش زائران اندیشیده است.


حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: مشکلات و مسائل ایجاد شده در اربعین سال گذشته شناسایی شده است و جلسات و برنامه ریزی های لازم برای مرتفع کردن این مشکلات برگزار شده است.


وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات در این حوزه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تمامی امکانات رفاهی در اختیار زائران قرار می گیرد.


حجت الاسلام حسینی در پایان عنوان داشت: امید است که با استقبال میلیونی مسلمانان و یکپارچگی آن ها راه های نفوذ استکبار و منافقان میان مسلمانان بسته شود و همچنان شاهد اقتدار و عظمت انقلاب و اسلام در جهان باشیم./967/202/ب3

ارسال نظرات