۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۸۶۶۲۲
نماینده مردم قزوین در مجلس:

دولتمردان در پیگیری مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمن امروز ایمان جوانان و حرکت انقلابی مردم را مورد تهاجم قرار داده است، گفت: دولتمردان ما در اندک مواردی پیگیر مباحث فرهنگی بوده‌اند.
سيد مرتضي حسيني نماينده قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست با جمعی از بانوان فرهیخته استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌ کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: بانوی فرهیخته طبق اساس‌نامه فردی است که حساس به مباحث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در اتاق فکر بانوان فرهیخته استان دو کارگروه تحکم بنیان خانواده و کارگروه عفاف و حجاب فاعل هستند، تاکید کرد: این کارگروه‌ها برای شناسایی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و معرفی الگو‌های بانوان برتر استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به این‌که جنگ نرم امروزه خانواده و به‌ویژه زنان خانواده را هدف قرار داده است، گفت: بنابراین باید روی مسأله دین‌مداری خانواده کار کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی ارائه مشاوره رایگان قبل از ازدواج، تدوین برنامه‌های مفید برای صداوسیما در ساعات پربیننده و آسیب‌شناسی مقوله طلاق را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در راستای تحکیم خانواده عنوان کرد.

این مسؤول با بیان این‌که جریان بانوان در استان قزوین سازماندهی ندارد، اظهار کرد: این سازماندهی در زمان انتخاب نمود بیشتری پیدا می‌کند و از ورود افراد کم‌صلاحیت به پست‌های مدیریتی مربوط به بانوان جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «بنده در مسائل فرهنگی احساس نگرانی می‌کنم و حقیقتأ دغدغه دارم»، تصریح کرد: دشمن امروزه ایمان جوانان و حرکت انقلابی مردم را مورد تهاجم قرار داده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که دولتمردان ما در اندک مواردی پیگیر مباحث فرهنگی بوده‌اند و کم‌تر لایحه‌ای را می‌بینند که به مجلس ارائه شود و بیش‌تر طرح‌های فرهنگی خود مجلس است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه یادآور شد: بحث خانواده در کمسیون فرهنگی به شکل ویژه مورد بررسی قرار گرفت و به عنوان طرحی کامل به مجلس ارائه شد که در این طرح بحث بیمه خانم‌های خانه‌دار مطرح شد و پیش‌بینی ما تزریق 12هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای مقدماتی این طرح در جامعه بود./955/202/ب3

ارسال نظرات