۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۸۶۶۷۰
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد:

سوژه‌ها و فیلم‌نامه های قرآنی مورد توجه و تشویق بیشتر قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حشمتی فعالیت در عرصه فیلم های قرآنی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سوژه‌های قرآنی و فیلم نامه های قرآنی باید مورد توجه و تشویق قرار گیرد تا شاهد ظهور فیلم های قرآنی با داستان های قرآی باشیم، این کار می تواند در فضای مجازی نیز تبلیغ و گسترده شود.
حجت‌الاسلام حشمتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد در اختتامیه سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی با اشاره به دوره‌های ابزارهای تبلیغی، اظهار داشت: در سال های اخیر حوزه فضای مجازی وارد فضای انتقال فرهنگ شد و دیگر ابزار های را کم تأثیر قرار گرفت.

 

وی افزود: در حال حاضر به سرعت با پدیده های جدید در دنیای امروز روبه‌رو می شویم، که لازم است خود را برای آشنایی و هدایت آن ها به مسیر مناسب آماده کنیم.

 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سرعت تبادل اطلاعات و گسترش سریع آن در جهان، تأکید کرد: گسترش برحی حوادث در دنیا نشان از این مهم دارد، از این رو لازم است خود را برای برخورد با پدیده‌های جدید آماده کنیم.

 

وی ظهور گوشی‌های اندرویدی را پدیده‌ای جدید در عرصه‌ای اطلاع رسانی دانست و ابراز داشت: یکی از ابزارهای ترویج فرهنگ قرآنی وبلاگ‌نویسی است که امروز از آن در ترویج فرهنگ قرآنی استفاده می‌شود، اما نباید از پدیده گوشی‌های اندرویدی غفلت کرد.

 

حجت‌الاسلام حشمتی عکس‌العمل سریع در برابر ابزارهای جدید تبلیغی و رسانه‌ای را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: دولت و نهادهای مسؤول، خصوصا شورای عالی فضای مجازی باید در این مورد وارد شوند و سرعت تطبیق با ابزار های جدید را مورد توجه قرار دهند.

 

وی فعالیت در عرصه فیلم های قرآنی را مورد تأکید قرار داد و افزود: سوژه های قرآنی و فیلم نامه های قرآنی باید مورد توجه و تشویق قرار گیرد تا شاهد ظهور فیلم های قرآنی با داستان های قرآی باشیم، این کار می تواند در فضای مجازی نیز تبلیغ و گسترده شود.

 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم درباره فضای مجازی، تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فضای مجازی نشان از اهمیت و جایگاه ویژه آن دارد، از این رو باید به مسائل فضای مجازی و بهره گیری و مدیریت آن توجه شود./854/202/ب2

ارسال نظرات