۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۸۶۶۹۱
در اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآن در تبریز؛

برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآن در تبریز برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی معرفی و از آنان تجلیل شد.
سومين جشنواره وبلاگ‌نويسي قرآني تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با اختتامیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآن در تبریز عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همچنین معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان وبلاگ‌های برتر  در بخش‌های وبلاگ متنی، وبلاگ‌های هنری و بخش ویژه تجلیل به عمل آمد.


بنابر این گزارش، در بخش وبلاگ‌های متنی تبلیغی هیچ وبلاگی حائر رتبه نخست نشد، اما وبلاگ منبرک، سیدمحمد حسین راجی از مشهد و وبلاگ خاطرات زندگی من، زهرا ابوترابی از تبریز به صورت مشترک دوم، وبلاگ حیات طیبه؛ محمدحسین طاهری از تبریز سوم، وبلاگ نردبان؛ سارا شهیدزاده از تهران و وبلاگ منتظران مهدی ؛ مصطفی روزبه بخشایش به صورت مشترک چهارم شدند.


همچنین وبلاگ شرح؛ حدیث عزیزی از زنجان و وبلاگ به سوی نور؛ مهدی شجاعی از نجف آباد به صورت مشترک پنجم و وبلاگ علمی مذهبی کاروان؛ سیدجلال‌الدین منتظری از اصفهان و وبلاگ «بخوان به نام پروردگارت که آفرید» الهام حیدری از تهران مشترکا ششم شناخته شدند.


بر اساس نظر هیأت داوران؛ در بخش وبلاگ متنی علمی و پژوهشی هیچ ولاگی حائز رتبه اهی اول و سوم نشدند و هدایت الله قدمی از قم با وبلاگ رهپویان قرآن رتبه دوم و سجاد شاهسون از قم با وبلاگ راه فضیلت و زهرا الهی از مشهد با وبلاگ کلام وحی و رضا کریمی از کرمانشاه با وبلاگ استنطاق به صورت مشترک چهارم شدند.


همچنین در این بخش زهرا وقوعی از مشهد با وبلاگ انجمن علمی رشته علوم قرآن مقام پنجم و امیرمحسن سلطان احمدی از تهران با وبلاگ کلینیک روح درمانی، رسول گلی زاده از مشهد با وبلاگ وب قرآنی رتبه ششم را از آن خود کردند.


بنابر این گزارش، در بخش وبلاگ متنی آموزشی نیز هیچ وبلاگ‌نویسی نتوانست جائز رتبه های اول، سوم و پنجم شود، اما مصطفی حسرتی از بندانزلی دوم و حسن اعتباریان از اصفهان چهارم و جعفر علی آبادی از بیرجند توانست رتبه ششم را کسب کند.


در بخش وبلاگ میتنی اطلاع رسانی پویا فرهادی از خرم آباد با وبلاگ کتاب زندگی رتبه نخست را کسب کرد و امیرمحسن سلطان احمدی از قم رتبه دوم، سیدمحمدحسین بلاغی از تبریز رتبه سوم را کسب کردند، ضمن این‌که فاطمه مسیب پور از رشت و سیدجعفر فاطمی از کاشان مشترکا ششم شدند.


بنا به نظر هیأت داوران؛ در بخش وبلاگ‌های هنری شیرین سلطانی از کرج دوم، رامین مرادی از تبریز سوم، حمیدرضا علیپور از رشت چهارم، حسن زمانی از قائم شهر و بهناز ثاقبی از اصفهان به صورت مشترک ششم شدند، در این بخش هیچ یک از وبلاگ‌نویسان نوانستند رتبه‌های اول، سوم و پنجم را کسب کنند.


همچنین در بخش وبلاگ‌های برگزیده در بخش ویژه هیأت داوران هیچ یک از آثار را حائز شرایط کسب رتبه های اول تا سوم ندانست و در نهایت لقمان حکیمی رتبه چهارم، رقیه عطاری از تبریز پنجم و عطا محمد میثم از قم رتبه ششم را کسب کردند./935/202/ب2

ارسال نظرات