۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۸۶۷۹۷
از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور؛

عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ طی حکمی ازسوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به عنوان «عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم» انتخاب شد.
سيد احمد حبيب نژاد

 به گزارش خبرگزاری رسا، سید احمد حبیب نژاد معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان «عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم» انتخاب شد.

 

 به گزارش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان ایران این حکم را به استناد ماده سوم آیین نامه تشکیل و اداره شورای علمی بنیاد نخبگان استان صادر کرد.

 

 وی در این حکم خطاب به حبیب نژاد یادآورشد: با توجه به مراتب علم، تعهد و کارآمدی جنابعالی، بنا به پیشنهاد رییس بنیاد نخبگان استان قم و تایید معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان، به موجب این حکم از تاریخ دهم شهریورماه 1394 به مدت سه سال به سمت  «عضویت شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم» منصوب می‌شوید.

 

 ستاری در ادامه خطاب به معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس آورده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با همکاری سایر اعضای شورای علمی در تحقق ماموریت های شورا و راهبری امور بنیاد نخبگان استان بر مبنای سیاست ها و برنامه های کلان بنیاد ملی نخبگان موفق باشد.

 

 لازم به ذکر است، احمد حبیب نژاد هم اکنون علاوه بر معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، و دارای دکتری حقوق عمومی و عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.

 

حبیب نژاد که متولد سال 1356 است، همچنین سابقه همکاری با برخی مراکز علمی پژوهشی کشور را در کارنامه خود دارد و تاکنون چند جلد کتاب و مقالات متعدد داخلی و خارجی از ایشان منتشر شده است./998/د101/ی 

منبع: بنیاد نخبگان استان قم

ارسال نظرات