۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۸۶۸۱۹

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ آمادگی 71 ستاد جهت جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان هرسین، فعالیت 165 هیأت مذهبی در شهرستان گیلان غرب و مساجد پایگاه های فرهنگی در سطح جامعه هستند عناوین اخبار کوتاه غرب کشور هستند.
اخبار کوتاه

کیومرث رحمتی پور مدیر اداره کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جشن عاطفه ها در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: در راستای کمک به نیازمندان و مرتفع کردن مشکلات مالی پایگاه هایی برای جمع آوری کمک های مردمی برپا می شود.


وی در ادامه افزود: 71 پایگاه آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان هرسین هستند تا دانش آموزان نیازمند با در اختیار داشتن امکانات و شرایط مناسب بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.


مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین تصریح کرد: با توجه به اینکه جشن عاطفه ها در روزهای 26 و 27 شهریور ماه برگزار می شود تمهیدات لازم برای برپایی ستادهای جمع آوری کمک های مردمی و رساندن این هدایا به نیازمندان اندیشیده شده است.


رحمتی پور در پایان بیان داشت: امید است با حمایت هرچه بیشتر خیرین، مسؤولان و عموم مردم از نیازمندان و فقرا بتوانیم فقر را از جامعه ریشه کن کنیم.


فعالیت 165 هیأت مذهبی در شهرستان گیلان غرب


حجت الاسلام حسن دوستیان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلان غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: هیئات مذهبی نقش بسزایی در انتقال سیره و خصوصیات ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه دارند.


وی با بیان اینکه تعدادی از هیئات و مؤسسات فرهنگی مذهبی در شهرستان گیلان غرب در حال فعالیت هستند اظهار داشت: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات و به همت کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان این هیئات شناسایی شدند و مراحل صدور مجوز برای آن ها در حال انجام است.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی گیلان غرب تصریح کرد: امروز نیاز کشور به مسائل دینی و فرهنگی نسبت به قبل بیشتر احساس می شود چرا که دشمن قصد تخریب فرهنگ دینی اسلامی را دارد و تنها را مبارزه و مقابله با شبیخون فرهنگی تقویت برنامه های فرهنگی در سطح جامعه می باشد.


گفتنی است 165 هیأت مذهبی در شهرستان گیلان غرب در حال فعالیت می باشد.


مساجد پایگاه های فرهنگی در جامعه هستند


حجت الاسلام محمد مهدی مرادی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز کرد: حضور قلبی انسان در مساجد می تواند سعادت دنیوی و اخروی افراد را رقم بزند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب اظهار داشت: مساجد پایگاه های فرهنگی می باشند و علاوه بر برگزاری نماز جماعت کانون های مختلفی می توانند برای پرورش جوانان انقلابی در مساجد فعالیت داشته باشند.


وی در پایان با بیان اینکه دور شدن جوانان از مساجد خطری است که انقلاب و اسلام را تهدید می کند بیان داشت: قطعأ انس جوانان و نوجوانان با مساجد آن ها را از خطرات و آسیب های احتمالی ایمن می سازد لذا خانواده ها باید فرزندان خود را به حضور و فعالیت در مساجد تشویق و ترغیب کنند./857/203/ب3

ارسال نظرات