۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۸۶۸۳۹
مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا تشریح کرد؛

عوامل موفقیت طلاب در تحصیل علم و زندگی اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: از جمله مؤثر ترین عوامل در رشد شخصیت علمی و اخلاقی طلاب و آنچه که موفقیت آن ها را تضمین می کند عبارتند از تلاش، تهذیب و نظم در امور.
حجت الاسلام سيد نعمت الله صالح رييس حوزه علميه مدينة العلم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سال جدید تحصیلی این مدرسه اظهار کرد: تربیت و تعالی روح در کنار مداومت بر تعلیم مبانی و علوم شرعی، طلاب را به چهره هایی وارسته و شاخص تبدیل می کند.

 

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم اغتنام فرصت های موجود برای رشد و بالندگی ابعاد معنوی شخصیت عنوان کرد: عالمان بزرگ دینی همواره از هر فرصتی برای تذکیه روحی و آموختن مبانی دینی استفاده کرده اند تا جایی که جامعه همواره از برکات وجودی آن ها برخوردار شده است.

 

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تصریح کرد: مجاهدات گسترده عالمان دینی در طول تاریخ باعث شده تا میراث ارزنده ای به دست ما برسد که بالاترین ارزش معنوی را دارد.

 

 

حجت الاسلام صالح عنوان کرد: متون علمی نگاشته شده به قلم دانشمندان بزرگ دینی در قالب علوم فقهی و اصولی و دیگر علوم شرعی، مبانی علمی و اجتماعی جامعه را مستحکم کرده است.

 

 

وی با اشاره به بخش هایی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین علیدوست، گفت: خدمات علمی این دانشمند بزرگ جهان تشیع در قالب آثار و تألیفات ارزنده وی، از قبیل سلسبیل و صراط به ظهور رسیده است.

 

 

مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: از جمله مؤثر ترین عوامل در رشد شخصیت علمی و اخلاقی طلاب و آنچه که موفقیت آن ها را تضمین می کند عبارتند از تلاش، تهذیب و نظم در امور./868/202/ب3

 

ارسال نظرات