۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۸۴۴
مبلغان جهادی(73)

ایجاد روحیه جهادی در دانش‌آموزان با زیارت جهادی

خبرگزاری رسا ـ مبلغ جهادی با اشاره به برگزاری اردوی زیارت جهادی گفت: این اردو با هدف تقویت و ایجاد روحیه جهادی بین دانش آموزان و انجام نوعی کرامت انسانی انجام شد.
تبليغ جهادي

حجت­الاسلام محمد رحیمی، مبلغ جهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هدف برگزاری اردوی زیارت جهادی، خاطرنشان کرد: این اردو با هدف تقویت و ایجاد روحیه جهادی بین دانش آموزان انجام شد و هدف دیگر این بود که دانش آموزان به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوند و نوعی کرامت انسانی از خود نشان دهند.

 

این مبلغ دینی درباره حضور دانش آموزان در اردوی زیارت جهادی گفت: دانش­آموزان شرکت کننده در این اردو از شهرهای جنوبی کشور از جمله بوشهر، بندرعباس، خوزستان و شیراز بودند که 120 نفر دانش آموز پسر و همچنین 120 نفر دانش آموز دختر حضور داشتند؛ این اردو با استقبال بسیار خوب دانش آموزان برگزار شد.

 

وی به بیان گزارشی از زیارت جهادی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه چند سالی است با نیروی دریایی سپاه کار می­کنیم، پس از پیگیری­ها قرار شد که اردوی زیارت جهادی برگزار شود که دانش‌آموزان شرکت­کننده پسر از دوم راهنمایی تا دوم دبیرستان بودند که این اردو پنج روز به طول انجامید.

 

حجت­الاسلام رحیمی افزود: در این اردو در دو روز اول دانش­آموزان را به روستاهای اطراف مشهد می­بردیم و کارهای عمرانی جهادی انجام می­دادند و دو روز بعد را به زیارت می­پرداختند.

 

این مبلغ دینی با اشاره به حضور دانش­آموزان دختر در این اردو تصریح کرد: اردوی دختران نیز به این صورت بود که از صبح تا ظهر کار رنگ آمیزی مدرسه را بر عهده داشتند و بعد از ظهرها نیز برنامه­های تفریحی و زیارتی تدارک دیده شده بود و از دیگر برنامه­های این اردو می­توان به برگزاری حلقه­های معرفت اشاره کرد./822/ت302/ی

ارسال نظرات