۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۸۶۸۴۸
معاون تهذیب حوزه علمیه جیرفت:

مردم زندگی های خود را بر اساس سیره اهل بیت بسازند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه جیرفت با اشاره به سبک زندگی اسلامی، گفت: مردم در زندگی های خود پیرو اهل بیت باشند و زندگی خود را بر اساس سیره ی اهل بیت بسازند.
 سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام علی بهروزه معاون تهذیب حوزه علمیه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با موضوع سبک زندگی اسلامی، گفت:  انسان با عمل کردن به سبک زندگی اسلامی، شیوه ی فردی و اجتماعی خودش را بسازد.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، غیراز اسلام آمرکایی بوده و مردم باید بین این دو تفاوت قائل شوند اما بعضی از افراد در جامعه نتوانستند شیوه ی صحیح زندگی کردن را یاد بگیرند و به زندگی غربی روی آورده اند.

حجت الاسلام بهروزه با توجه به این که عده ای از انسان ها در زندگی های خود سبک زندگی آمریکایی را اجرا می کنند، اظهار داشت: کسانی که توانسته اند در زندگی های خود زندگی اسلامی داشته باشند می توانند در دنیا الگویی مناسب برای دیگران باشند.

استاد حوزه علمیه جیرفت خاطرنشان کرد: مردم در زندگی های خود پیرو اهل بیت باشند و زندگی خود را بر اساس سیره ی اهل بیت بسازند.

وی با بیان این که سیره ی معصومین مساوی با سبک درست زندگی کردن است، یادآور شد: سبک زندگی اهل بیت به انسان ها قناعت و ساده زیستی یاد می دهد که انسان با سبک درست زندگی کردن می تواند، خانواده خود را دور از گناه ببیند.

حجت الاسلام بهروزه تأکید کرد: مردم بدانند که طرف مقابل اسلام چه کسانی هستند که برای نابود کردن زندگی آن ها چه نقشه هایی را کشیده است.

استاد حوزه علمیه جیرفت با اشاره به اهداف دشمن برای نابود کردن زندگی اسلامی، اظهار داشت: مشکل جامعه اسلامی این است که بعضی از مردم فریب دشمن را خورده اند و دشمن را به خانه های خود دعوت کرده اند.

وی بیان داشت: مسؤولین، زمانی می توانند سبک زندگی اسلامی را به کشور خود بیاورندکه به رهنمود های مقام معظم رهبری عمل کنند.

حجت الاسلام بهروزه با توجه به این که به قرآن عمل کردن مساوی با درست زندگی کردن است، خاطرنشان کرد: آداب معاشرت و صله رحم به جا آوردن با دیگران می تواند زندگی خوبی را برای ما بسازد.

وی در پایان گفت: روحانیت در جامه برای درست زندگی کردن انسان ها فرهنگ سازی کنند تا مردم فریب دشمن را نخورند./972/302/ب3

ارسال نظرات