۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۸۶۸۶۰

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی ظهر امروز در مسجد مقبره با حضور آیت الله شبستری، برگزار شد.
مراسم گراميداشت شهيد مهراب آيت الله مدني در مسجد مقبره تبريز دومين شهيد محراب آيت الله مدني تبريزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی ظهر امروز در مسجد مقبره با حضور آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

بنابراین گزارش، در این مراسم پرشور مدیران، مسؤولان، جمعی از ائمه جمعه استان، اساتید حوزه ها علمیه و روحانیت استان حضور داشتند.

 

این مراسم با استتقبال پرشور مردم تبریز همراه بود که نشان از استمرار عهد و پیمان ملت با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و شهیدان دارد، آن جه قابل توجه است حضور جوانان و اقشار مختلف مردم در این بزرگداشت بود.

 

در این مراسم حجت الاسلام صدرالدین شریفی، استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی کرد و به تشریح علل ترور شخصیت های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: علت حقیقی نزاع های استکبار با ایران اسلامی به جهت منظومه‌ فکری اسلامی ایران است.

 

وی ترور شخصیت های نظام را به جهت آن دانست که آن ها در حقیقت معلمان و مجریان فرامین الهی و این منظومه فکری بودند.

 

این استاد حوزه با اشاره به خطرات برخی جریانات و عملکردها، از تضعیف جبهه انقلابی و جوانان حزب الله انتقاد کرد و افراطی خواندن آن ها را اشتباه خواند.

 

این مراسم تا ساعت یک به طول انجامید، که مردم در پایان با شعار های انقلابی و ضد استکباری، ثبات خود را بر ارزش های انقلاب و امام فریاد زدند./854/203/ب1

ارسال نظرات