۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۸۶۹۱۸

دیدار رییس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت‌الله شبستری در تبریز

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت الاسلام ابوتراب بهرامي رييس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سفر به استان آذربایجان شرقی، با آیت الله مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

حجت الاسلام بهرامی در این دیدار خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون 13 هزار نفر از کارکنان ناجا و خانواده های آنان در سراسر کشور تحت پوشش برنامه های نهضت قرآنی قرار گرفتند.


وی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی و نهضت سیاسی شروع شده از سال گذشته در ناجا، گفت: در این مدت شبکه های متعدد قاریان قرآن در کشور شکل گرفته و به استان ها اعزام شده اند و توانستند یک جزء از قرآن را حفظ کنند.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد برنامه های فرهنگی ناجا در سال جاری با کمک فرماندهان با شدت بیشتری پیگیری شود و شتاب بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

وی در جمع کارکنان و سربازان پادگان آموزشی قدس تبریز افزود: طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب، نظام اسلامی، میراث جوانان گذشته، شهدا و جانبازان است و جوانان امروز باید این میراث عظیم و گرانقدر را حفظ کنند.


وی به توقعات فرمانده معظم کل قوا از جوانان اشاره کرد و گفت: شناخت درست اسلام و شناساندن آن به دیگران از جمله مهمترین کارهایی است که جوانان میهن اسلامی باید انجام دهند و شایسته نیست که آنان از علم و اسلام شناسی غافل شوند.


رییس عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: جوانان باید اسلام ناب را شناخته و فریب اسلام آمریکایی رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند و به دنبال آموختن سبک زندگی ایرانی اسلامی باشند و در نوع پوشش، آرایش، معماری و تغذیه و حتی ازدواج به سیره انبیا و روایات و احادیث ائمه تاسی کنند.


وی دومین توقع رهبر معظم انقلاب از جوانان را تهذیب نفس و توجه به معنویات و دوری از گناهان ذکر کرد و افزود: جوانان باید هر چه بیشتر با قرآن و نماز خو بگیرند تا روحیه ای خدایی یابند.
داشتن روحیه اعتماد به نفس و مقابله با دشمن درسی است که امام(ره) به ما آموخته که با این اسلحه 35 سال است در مقابل دشمنان ایستاده ایم.


حجت الاسلام بهرامی در جلسه شورای عمومی انتظامی آذربایجان شرقی نیز تاکید کرد: رضایت الهی در رضایت مردم است و احترام و محبت به مردم در عین حفظ اقتدار لازم و ضروری است.


وی افزود: نیروی انتظامی همواره گوهری در وجود خود دارد که آن هم دینداری و التزام عملی به ولایت فقیه است؛ ناجا نیروی مهمی است و اهمیت آن به دلیل ماموریت های والایی است که برعهده دارد.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: این نیرو، زمانی که ماموریت های خود را درست انجام دهد، مفید به فایده مردم خواهد بود؛ رضایت الهی نیز در رضایت مردم است و برقراری امنیت مردم مهمترین وظیفه این نیرو است.


نماینده‏ ولی فقیه در ناجا با استناد به فرامین مقام معظم رهبری ویژگی های فرماندهان را صمیمی و صادق بودن، خود را فرع هدف دانستن، نقش آفرین بودن، وجود گوهر ایمان و دینداری، محور و عمود خیمه بودن فرمانده و مجاهدت در راه خدا عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: تدبیر و مدیریت، مسوولیت پذیری، حس رهبری، انضباط و سختگیری بر خود، قله بودن فرمانده و الگوی ارزشی بودن، صیانت و تهذیب نیرو، مظهر دیانت و حفظ ارزش ها، تقویت ارزش های دینی، جهادی و انقلابی، احترام و محبت به مردم در عین حفظ اقتدار، رسیدگی به خانواده و غرق نشدن در کار، و امین بودن از جمله انتظارات فرمانده کل قوا از فرماندهان ناجا است که باید مدنظر مسئولان انتظامی قرار گیرد./935/101/ب3

ارسال نظرات